Hva har dere "dilla" på?

jentami*

Elsker forumet
Jeg må ha leverpostei med agurk på brødskiven.. Den runde boksen. Spiser aldri det ellers..
Makrell i tomat er fortiden motbydelig! Noe jeg elles elsker :p
Har ikke lyst på middag om dagene så det går i brød :p
Søtsaker har jeg ikke så lyst på denne gangen, enda:) Heldigvis!

Forrige svangerskap spiste jeg rista brød med peanuttsmør !?!
Måtte spy hvis jeg lagde hvit saus og spiste en sjokolade HVER dag..

Heldig du er som ikke har lyst på søtsaker, for her går d desverre mye i d.... Surt smågodt :) Ellers spiser jeg lite middag jeg også, går veldig mye i brød/baguett med skinke og ost og masse PAPRIKA. Så det må jeg ha mange gang for dag :)
Forrige svangerskap spiste jeg mye sjokolade, det har jeg ikke lyst på i d hele tatt dette svangerskapet. Og første svangerskap spiste jeg fiskekake hver dag ;)

ikkenoe. Jeg prøver å finne ting som jeg ikke blir kvalm av å spise. Fiskeboller i hvit saus gikk bra i dag f.eks. Er så sykt matlei.... Vann er godt da:) heldigvis... 

akkurat nå er det kyllingsallat , med kylling, sallat, løk, olivenolje og salt..  og brød med kaviar , og alfaspirer, men må være tørt brød, ferskt er ikke så godt!! 

Må ha omelett og bacon til frokost hver dag. lite middag, men mest fordi jeg er så sliten og tung i kroppen + kvalm, at jeg ikke orker å lage.

snuppa spiser heldigvis middag i bhg'en hver dag:)

Jeg vil ha pommes frites, grønne epler, brødmat med hvitost eller italiensk salat, isbiter, sure ting og frukt (utenom banan... fysj). Og leverpostei ser jeg mange har dilla på, men jeg klarer ikke tanken engang. emoticon kaffe er og ÆSJ!

Det går i leverpostei med agurk her også;) Og så har jeg av en eller annen grunn slett ikke lyst på salat, noe jeg vanligvis synes er godt. 

Når jeg åpnet kjøleskapet og så at samboeren min hadde handlet inn leverpostei, majones, agurk og sjokomelk så lover jeg det var en tåre i øyekroken, for glad ble jeg ! 
emoticon
Utenom det går det mye i salat og junkfood. Aldri likt McDonalds noe spesielt før nå, det er litt bad. Er jo bare fett og ingen vitaminer :/

Jeg er blitt avhengig av lion sjokoladen hehe :p men er ikke så ille at jeg MÅ ha det hver dag. Ikke ennå i hvertfall :p I mitt forrige svangerskap var det ikke før de siste månedene jeg fikk ting jeg bare måtte ha. Da var det Cola det gikk i og softis med sjokoladesaus.

Jeg spiser veldig mye brød, hadde en periode med knekkebrød også.. Jeg har majones,servelat og ost på.
Spiser mangen brødskiver om dagen pga kvalmen.. med en gang jeg begynner å bli småsulten må jeg spise, ellers spyr jeg.

Ellers varierer det litt mellom, appelsinjuice, vann, melk og brus å drikke. 

Liker ikke kaffe lenger, sjokolade(helt utrolig), te (etter jeg kasta opp etter en kopp)
Spiser nesten aldri middag lenger heller, orker bare ikke.. ingenting som frister.
Men sa til mannen min idag at jeg har veldig lyst å prøve fløtegratinerte poteter, så skal prøve det imorgen

Har ikke dilla på noe fast egentlig, varierer litt hva jeg har lyst på. Sjokomelk kanskje, Tine sin og den fra "Q" er best, aldri likt noen av de andre, for mye sjoko i dem synes jeg.

Jeg har dilla på mat jeg... Er konstant sulten føler jeg og leser jeg om mat så blir jeg desperat etter å spise noe! Samma hva!
Men frukt er heldigvis godt :-)

Kan vel si jeg har blitt mer sær... matlei. Spiser mye brødskiver om dagen. Merker jeg selvfølgelig fyser på godteri også. Huff...Blir litt mye av det...

Det går vel egentlig mest av brødskiver/rundstykker og knekkebrød med gulost eller kalkunpålegg.. Middag kan jeg klare noen ganger men det er liksom ingenting som frister lenger!

hehe, her også går det i leverpostei med agurk ;) så har jeg dilla på helnøtt og knekkebrød med hvitost :)

Har ikke spesielt dilla slik at jeg bare MÅ ha det, men brød om mårningen makter jeg ikke lenger, aldri vært et frokost mennekse, men alltids klart å tvinge i meg et halvt brød, nå må jeg ha knekkebrød. Kan få i meg ei skive ut på dagen, men makter ikke tanken egentlig. Middag elsker jeg, kan sånn sett spise det flere ganger for dag ;)
Men kaviar makter jeg ikke etter at jeg så rognen de er laget av :P alltid visst hva det er laget av, men da jeg så de åpnet fisken og jeg fikk se rognen blir jeg kvalm bare av navnet kaviar :P

Ingen ting :) *bank i bordet* :) :)

Brødmat da kanskje, men det er mest fordi jeg blir kvalm av å spise annen mat.
Dumme brødskivene som gjorde at jeg la på meg to kilo... :) :)

har enda ikke noe jeg må ha.! Men sliter veldig med matlyst om dagen, frokost er nesten umulig, vil ikke ha noe som helst og blir kvalm av tanken på mat! :/

Back
Topp