hva har dere dilla på?

*mammatil2*

Gift med forumet
Tenkte vi kunne finne ut hva man har dilla på her inne? :)
Da tenker jeg sånn "må ha det. nå" :)
Jeg for min del er helt hekta på kvikk lunsj for tiden. Hvis jeg ikke har det i huset så kan jeg bare sette meg ned å gråte fordi jeg har så lyst på det.. Tenker det er litt hormoner i bildet å hehe :)
Flere som har dilla på ting?

Tør nesten ikke drikke cola jeg, jordmora mi kjefter sånn på meg hvis jeg sier at jeg har drikki det. Det må jeg jo for all del ikke gjøre, for all den koffeinen er så skadelig for ungen "bla bla bla".. Så jeg gikk over til solo istedet :) Selv om jeg sniker til meg littegranne cola innimellom hehe :)

Salami? Kan det være så farlig da?
Ja altså, jeg klarte å kutte ut røyken, og jeg som i tillegg drakk et par liter cola om dagen før, har kutta ned til kanskje 3-4 glass i uka.. Så jeg syns jeg har vært flink jeg :)
Men de 3-4 glassene forteller jeg ikke om til jordmora, for sist gang jeg fortalte om de så så ho stygt på meg også fikk jeg litt kjeft, og streng beskjed om at det var bare å kutte ut. Jeg hadde jo klart å kutte ut røyken, så da skulle jeg fint klare å kutte ut colaen å fikk jeg beskjed om..

dilla og dilla...
vil egentlig ha alt i kategorien godteri, haha[:D]
Sjokolade, potetgull, smågodt osv... Cola, solo, ja brus i det hele tatt, haha[:D]
MEN jeg drikker mest farris til vanlig og ofte gjør jeg det enda da.. Mest samboern som drikker brus her egentlig[:D]

Jordmødre er nå noen rare vesener av å til :)
Ja både jeg og samboer er stolte av meg for at jeg klarte å kutte den ut, skal innrømme at det er ikke akkurat det letteste jeg har vært med på [;)]
Hmm.. Har noen perioder hvor jeg har helt hekta på salami, så da burde jeg vel ha fått det til nå hvis det var mulig..
Er ikke det samme sykdommen du kan få fra kattene da? Tror det er mer sannsynlig at jeg får den bakterien fra kattene mine (har 2 stk) enn fra å spise salami.. :)

Hehe er oppvokst med katter jeg å, men dem tar jo sånne blodprøver når man er gravid, og der sto det at jeg ikke har hatt det.. Det får man spesielt hvis man er borti kattedriten eller hvis kattene klorer på deg eller noe sånt, fikk jeg beskjed om.. Så det er jo bare å passe seg litt, så går nok det bra kan jeg tenke meg [:D]

SJOKOMELK[8D]

Fikk beskjed om at de blodprøvene var obligatoriske jeg 
Men det spiller nå ingen rolle, er jo bare kjekt å vite hva man har hatt og hva man kan få av de sykdommene..
Sitter gjerne og har en liten koseøkt med kattene hver dag jeg da :)

Merker faktisk at det er først NÅ de store cravings'a begynner... Som i går kveld, måtte sende mannen ut på butikken kl 2230 fordi jeg MÅTTE ha dadler.... Og selvfølgelig selger de ikke dadler lenger nå, jula er visst over, derfor.. [8D]
Men han kom tilbake med svisker og tørka aprikoser, og sånne minimarsipankaker. Han er jo helt nydelig! Men det var ikke dadler...
haha:) huff, hva mannfolka må gjennom i en sådan stund...

Hehe det er jo litt nydelig da :)
Jeg har fått lyst på ting som jeg aldri har likt å jeg da.. Sånn som her om dagen, da hadde jeg så sinnsykt lyst på peanøtter, og jeg kan ikke fordra nøtter generelt, så da ble vi jo litt sjokkerte her i stua hehe :)
Begynte å merke cravings for noen uker siden jeg da :)

Har fått dilla på appelsin juice og kvikk lunsj. Også koster en 4 pk kvikk lunsj BARE 13,50,- på rema.

Har dilla på fruktvann som har ligget i fryseren i ca 3-4 timer :p
Og lukta på neglelakk, eksos, blå jif og spyleveske! Prøver å ikke lukte på noen av delene, men er så vanskelig!

knuste isbiter. nam..

Jeg har totalt dilla på Såpe lukter.. Spesielt nyvasket klær og grønnsåpe.. Det å gå forbi hyllene med såpe i butikken er en UTROLIG digg følelse.. Går gjerne forbi flere ganger.. tihi.. Sambo tror det har klikket for meg, for har aldri vasket så mye i hele mitt liv...

Ellers har jeg dilla på gule epler og lovehearts...

søtt salt, alt som er usunt.. og klarer ikke å gi meg med pepsi maxen da[;)] har sagt til jordmor at jeg prøver å kutte ned, men d går ikke an å kutte ut.. og d vare greit[:)] jordmora mi er visst ikke så streng un.. var ikke så farlig med spekemat og sånt heller, norskprodusert fersk mat hadde d ikke is eg mente hun

sjokomelk, appelsin, kvikklunsj og sånn hockeypulver! NAM!!! (liker taco kjempegodt til vanlig, orker ikke tanken nå!) rare greier..  

Jeg har ikke dilla på noenting jeg da. Sist var det ananas, dæven så dårlig man ble i magen av å spise det dagen lang..hehe..Nå er jeg vel heldig hvis jeg har lyst på noe og i det hele tatt spiser. Sjokolade klarer jeg ikke å spise, blir bare kvalm. Kanskje ikke så rart jeg har gått ned 12 kg heller..hehe

Aina_Josefine: har dere rent hus hele tiden dere nå da? Siden du har så dilla på såpe-lukt? Hi-hi.. Morsomt..

Jeg har dilla på noe jeg ikke vil ha dilla på for det er så vanskelig å få tak i!!!

SKUMGUMMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke vingummi, men skumgummi ala skumgummi-madrass.. Jeg bare tygger på det, svelger det ikke..

Herlighet.. jeg får sånne skikkelig MÅ HA, og får vann i munnen og helt dilla.. Har min gamle solseng som jeg ligger på i stua, og var så lykkelig når det gikk hull på den fordi der var det skumgummi inni! Men så var den jo så gammel, så det bare smuldrer.. :(
Adele Sofie fikk ny sykkelhjelm og inni der var sånne skumgummi-puter.. De var nye og ferske og akk så gode... Meeen det var ingen ekstra så kan ikke tygge i stykker de som hun trenger i hjelmen sin.. :(

Igår var jeg helt desperat så begynte jeg å tygge på stroppen på singleten min..

VIL HA SKUMGUMMI!!!!!

Back
Topp