Hva har dere brukt fredagskvelden til?

JanneJenta78

Forumet er livet
Jeg og sambo har vært på kino..så United 93. Så utrolig tragisk!! Kan ikke si jeg anbefaler filmen, eller at den var bra (jeg gjør det, og den var det!) for slike ord passer ikke sammen med en så tragisk film.

Blir så lei meg over hvordan verden er..og dette skal en føde barn inn i..*sukk* [:(]

For dere som ikke vet hva filmen handler om: http://www.filmweb.no/kino/article88292.ece

Åhhh den har jeg også lyst å se.

Jeg har tilbrakt kvelden mellom doskålen og sett på Ghost of Mississippi...den var bra også!

Vi har bakat egen pizza och sett på 'Mord og mysterier' (morden i midsummer), det är en fredagsfavorit [;)].

Dessert blev det också, chokladpudding med krem.. mums [:)]

Ååå..sjokoladepudding...my favorite! [:D]

vi har sett første episoden av andre sesongen  prison breake...

Satt stort sett på dataen og prøver å finne noe fint utstyr som jeg kunne tenkt meg.. Har jo ikke bestemt meg for åssen seng jeg skal ha ennå engang..hehe men har hentesettet klart da[:)] Så så jeg litt på ideer til barnerom og trur jeg har falt for fisker.. Ellers så kosa jeg meg med toast og litt seinere en pizzabit.. Blir sånn når det bare er meg å bikja hjemme..hehe

Så heldige dere var a jenter! [:D] Jeg renset sår og fjerna ekspektorat fra en  tracheostomi i går kveld jeg, fram til 22.30! he he[:D] Tar det igjen ikveld jeg... [;)] Klem

ORIGINAL: ainakor79

Vet du om den har kommet på DVD enda??

ORIGINAL: Spent78

ORIGINAL: ainakor79

Vet du om den har kommet på DVD enda??

sikkert ikke, andre sesong er jo ikke vist på vanlig tv enda engang! hvis ikke jeg er helt utafor da! :) hehe

Back
Topp