Har skjønt at det finnes litt forskjellige typer skap- og skuffesikring. Hvilken har dere (hatt) og var dere fornøyde med den? Link gjerne eller skriv hvor dere kjøpte. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sikret noen skap eller skuffer. Alle kjemikalier er utenfor rekkevidde, og siden vi har husdyr, er vi alltid sammen med babyen. Jeg har en «roteskuff» nederst ved gulvet på kjøkkenet, med masse rart i, og den kan babyen kose seg med. Blir ikke så vanskelig med de andre skuffene/skapene da.
Trappa er faktisk veldig viktig. Eldste min datt ned trappa på hytta fordi jeg skulle prøve å ikke være hysterisk(var på hytta til svigers, og de synes jeg er hysterisk). Endte med at min 4 år gamle gutt falt baklengs ned ei trapp med 16 trappetrinn. Heldigvis ei buet trapp så fallet ble ikke så ille, men han kunne slått seg i hjel.Samme som over her, aldri sikret noe annet enn trappa jeg![]()
Uff, for en fæl opplevelseTrappa er faktisk veldig viktig. Eldste min datt ned trappa på hytta fordi jeg skulle prøve å ikke være hysterisk(var på hytta til svigers, og de synes jeg er hysterisk). Endte med at min 4 år gamle gutt falt baklengs ned ei trapp med 16 trappetrinn. Heldigvis ei buet trapp så fallet ble ikke så ille, men han kunne slått seg i hjel.
Ja, og jeg var så sint på meg selv. Bestemte meg for å deretter gi fullstendig f.. i hva andre mener. Ubehagelig å være på ei utilgjengelig hytte langt oppå fjellet hvis ungene skader seg. Skap derimot er jeg ikke så bekymret for, jeg bare fjerner det som er farligUff, for en fæl opplevelse![]()
Jeg får spørsmål jevnlig om "åh, sitter hun enda bakovervendt?" ang frøkna på 3,5. "ehh, ja?", bryr meg lite om hva andre tenkerJa, og jeg var så sint på meg selv. Bestemte meg for å deretter gi fullstendig f.. i hva andre mener. Ubehagelig å være på ei utilgjengelig hytte langt oppå fjellet hvis ungene skader seg. Skap derimot er jeg ikke så bekymret for, jeg bare fjerner det som er farlig![]()
Så typisk at folk skal blande seg og mene noe om hvorvidt du er hysterisk eller ei... skjønner godt du ble sint etterpå, men det er jaggu de andre og ikke deg selv du kunne latt det gå ut over. Vi må bare stole på oss selv og mamma-intuisjonen for eget barnJa, og jeg var så sint på meg selv. Bestemte meg for å deretter gi fullstendig f.. i hva andre mener. Ubehagelig å være på ei utilgjengelig hytte langt oppå fjellet hvis ungene skader seg. Skap derimot er jeg ikke så bekymret for, jeg bare fjerner det som er farlig![]()
Uff stakkars liten. Førstår veldigt gott hvordan han har haft den ned trappen. Eg skulle redde gutten som var 1 år og 9 mnd så falt eg ned selv. Skammslå meg men ingen brydd. Efter det så har eg bestemt meg att vare hysterisk med visste ting. Driter i vad folk syns.Trappa er faktisk veldig viktig. Eldste min datt ned trappa på hytta fordi jeg skulle prøve å ikke være hysterisk(var på hytta til svigers, og de synes jeg er hysterisk). Endte med at min 4 år gamle gutt falt baklengs ned ei trapp med 16 trappetrinn. Heldigvis ei buet trapp så fallet ble ikke så ille, men han kunne slått seg i hjel.