Hva har dere blitt dilla på??

Veronica 1991

Brian Aleksander <3
Januarhula 2014
Har hørt om flere som har fått dilla på mye spesielle ting.. Kjenner ei som spiser pappen fra dorullen og elsker lukten av imprignering..
Jeg har ikke dilla på spesielle ting ennå, men Jeg klarer meg nemlig ikke uten isbiter! Det er såpass at samboer dro ut å kjøpte isbitmaskin, slik at jeg kunne ha tilgang til isbiter døgnet rundt :P
Har også fått dilla på fiskepudding..

Har hatt dilla på forskjellige ting i perioder. Leverpostei en periode. Nå er det nugatti med smør under, på brødskive selvfølgelig.
Spiser 4-5 brødskiver i slengen. Syns alle har dilla på isbiter! :P Jeg har det i drikken av og til, men det er ikke noe jeg higer etter...

Jeg og har hatt periode-dilla! Tidlig i svangerskapet, under de verste kvalmeperiodene klarte jeg meg ikke uten lakrisal. Videre har jeg hatt runder med jordbær, solbærsaft og nå går det ganske mange appelsiner unna ;)

Ikke dilla på noe spes. Men får innfall :p Hvis noen nevner en ting, MÅ jeg ha det :p

Jeg må ha fått skikkelig dilla på røde epler. De er SÅÅ gode nå!! Ligger og knasker ATM og har sendt sambo meld om å kjøpe med fler, men ISBITER, det levde jeg av forrige svangerskap, må be han kjøpe med sånne poser!!
Ellers så er det eksos/bensin som lukter fryktelig godt!!! Det var det forrige gang også:-)

epler og gullerøtter. hvær kveld i stede for snacks. har ikke lyst på snop bare gullerot hehe

I begynnelsen var det blåbær og bringebær, en periode med epler og appelsin, og nå er det sjokolade... Dårlig utvikling! Men gleder meg til en pose m&m's fra mammas taxfree-handel til helga :-))

Forrige var det cola med isbetar og sitron. Og siste 3 mnd var det havregrynsgraut med eple og kanel :)
Har vel gått mykje i pære og eple - frukt generelt eigentleg... Og ismocca utan krem frå Donut Company!

Ja, appelsiner har jeg også spist ekstremt mye av, har lyst på det og klementiner hele tiden, så det går en del av det! :)

Jeg har hatt lyst på endel ting tidligere i svangerskapet. Hadde lyst på alt med jordbær å gjøre veldig tidlig i svangerskapet, jordbær, jordbær is, jordbær jucie osv. Også hadde jeg en periode hvor jeg spiste ekstremt mye nektaringer:p det gikk hvertfall en kurv hver dag! Hehe. Nå syns jeg også at klementiner er veldig godt!!:) så når vi kjøper inn det så går de ganske fort unna:p

Hadde i førsten dilla på dundersalt, så mandelpudding! Nå er det ingen spesiell ting lengre, men får sånne innfall jeg også. Hvis jeg først har begynt å tenke på noe, så MÅ jeg ha det!!!
Generelt mye mer glad i søtt nå enn til vanlig...
Jeg pleier egentlig å ha liten interesse for sjokolade, er mest potetgull/popcorn osv... Nå er jeg totalt motsatt ;)

Hehe, synes det er så morsomt å høre hva alle andre liksom mååå ha :)
Jeg har jo dissa isbitene mine som jeg knasker som lørdagsgodt så det svir i tenna :P
I det siste så har jeg hatt såååå lyst på godteri, kjøper inn en hel haug... Spiser 1 sjokoladebit- og blir kvalm :P Da får kjæresten resten .. hehe. :)
Ellers må jeg nevne at jeg våknet i natt å hadde smaken av vårruller i munn :P En kollega av meg lager verdens beste vårruller og i natt drømte jeg om disse :P Det er jo helt utrolig :P :P

Back
Topp