Hva har de små på seg i bhg?

*lille*my*

Glad i forumet
Har dere egen høstdress? Vi har bare regntøy (to-delt og hel dress) og en softshell jakke (den er litt stor ennå)...lurer på om vi trenger en dress til høsten, eller om vi bare trenger vinterdress? Hva gjør dere?

Jeg har bare en vanlig parkdress (uforet). Snuppa her er så varm at det vil ikke bli nødvendig med vinterdress om hun har ordentlig tøy under. Her er det aldri veldig kaldt heller da.. Men har kjøpt todelt fleecesett (selebukse) fra navigare hun kan ha under på kalde dager. Holder nok i massevis.
I tillegg har vi todelt regnsett.

I barnehagen nå har hun reima parkdress og todelt regntøy(vet ikke merket). Kommer også til å ha en fleece dress der hun kan bruke under parkdressen når det blir kaldere.
Har også kjøpt reima vinterdress som hun skal ha der om en stund.

Også har hun vanlige sko og stonz[;)]

Jeg syns parkdressen er helt super nå på høsten!

Elias har på seg høstjakke når vi ankommer barnehagen . Han har høstutedress og sånn hengende i barnehagen ... og regntøy ...
men de er ikke så mye ute enda på den avdelingen elias er ...

Her har det vært så varmt at det er enten regndress, eller kanskje en jakke og tynn lue hvis det blåser..

Har en høstdress klar som jeg tenkte jeg snart skulle sende med, så har hun den vertfall tilgjengelig[;)] Og en regndress med for, når det blir litt kaldere[;)]

Her er de inne for det meste under tilvennelsesfasen. Men blir å få en god regndress, tenkte reflex sin, etterkvart[:)] til vinteren er ikkje dei små så mykje ute veit eg i frå bhg-jobb, pga det er vanskelig å komma seg rundt i desse tunge og som oftest for store vinterklea. Ellers må eg vel kjøpa nokre støvlar og gode utesko også. Var å målte foten for ei halvanne veka si, då målte dei til str.20, og då hadde ho vel 3-5cm å gå på framme med stortåa. Men har drøyd det litt enda med sko, men er vel ikkje lenge før ho går no[:)] Slepp seg fleire gongar til dagen og går eit par skritt. I går trur eg det var, så gjekk ho heile 7 skritt før ho deisa ned på rompa[:D]

Back
Topp