Hva har de på seg ute?

Utedress med ullklær under[:)]

Dongeribukse med strømpebukse under, body og oftest en tynn bomullsgenser, og en tynn jakke utenpå. Eventulet body, strømpebukse, joggedress og regndress de våte dagene. 

Parkdress, eller regnbukse og jakke!

Har kjøpt en ganske tjukk jakke (boblejakkeaktig) til de kalde morgenene på vei til barnehagen. I barnehagen bruker hun stort sett parkdress med ull under eller regnbukse med strømpebukse under og jakke. Lue når det er kaldt (hun er veldig glad i lue selv). På vei hjem fra barnehagen i dag hadde hun bare på seg en tynn fleecejakke, det var så varmt og godt! Fikk nesten sommerfølelse igjen:) 

Tynn parkdress eller regntøy med passende klær under [:)] og alltid lue da...

Her skifter været veldig fra dag til dag, og i løpet av dagen, så ikke så lett det med klær [:D]

I barnehagen har han på joggebukse med stilongs under, tynn bomullslue, og genser og fleecejakke. Det er foreløpig bra nok vær til at joggeskoa og gummistøvlene kan brukes, men cherroxene er kjøpt inn. [:D]
Når det er litt kaldere enn det har vært de siset to ukene, har han på en tynn overtrekksdress over klærne, spesielt hvis det er litt fuktig. [:)]

ORIGINAL: beibi08og11

Her å!

Ull eller fleece under.

veldig opp og ned med været om dagen, men stort sett går han med tynn parkdress så kommer det an på om det bare er strømpebukse, body og genser eller fleece/ull på kalde dager.

Ull innerst så høstdress/regntøy eller olabukse og jakke [:)] Viking goretex sko eller vikting thermo cherrox [:)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Dongeribukse med strømpebukse under, body og oftest en tynn bomullsgenser, og en tynn jakke utenpå. Eventulet body, strømpebukse, joggedress og regndress de våte dagene. 
Jeg har ombestemt meg.[X(] I dag kom kulden hit også. Nå har han lue og votter, og jeg har funnet fram fleecedresser, vintersko og utedresser.

ORIGINAL: beibi08og11

her også [:)] - og tynn ull-lue eller vindlue med ullfor

tjukk(este) dressen på kalde dager med body/strømpe og ulldress under, eller parkdressen med body/strømpe og ulldress/strikkaklær- hatt en del kalde dager nå, virker som om max temp fremover blir 8-11 grader på dagen, så er KALDT på formiddagen hvertfall. ser at bilen må tines litt nå før jeg drar...

Hun har bare brukt strømpebukse, ulltrøye og vanlig genser og joggebukse/jeans, joggesko og jakke+lue.

Men i dag sendte jeg med litt tykkere votter og vintersko. Dresser har hun i bhg, hva de tok på henne vet jeg ikke.

Back
Topp