Hva har barnet ditt på brødskiva?? :)

• Trådstarter Trådstarter Frk.S
  • Opprettet Opprettet
F

Frk.S

Guest
Vår tulle på snart 11 mnd er veeeldig glad i brødskive! Det går i prim, leverpostei og makrell i tomat.. Har prøvd litt kaviar, og det var også godtatt, men gav ikke mye da jeg er redd det er for salt...har også prøvd litt smør. Hva har dere på brødskiva til deres barn? Noen som går for annet enn det "vanlige" ( leverpostei, prim o.l) Favoritten er? :)
Skriv gjerne alder på barnet også :)

i den alderen spiste hun vel leverpostei, kaviar, prim, makrell i tomat, sitronlaks, syltetøy, ost (tror jeg og muligens litt nugatti)

Smørost, prim, bare smør, most banan eller skivet, makrell i tomat, ost, servelat, egg.. Her blir alt spist :) hehe.. Har han spist siden han var 1 år ca, og spiser enda det samme.. Er litt over 2 år :-)

Favoritten her er som mange andres leverpostei;)
Ellers liker han godt gulost,løkrull og kokt egg. Han liker ikke noen smøreoster så langt, og heller ikke overbegeisret for Prim:P Liker også salami godt;) Oppskjært banan får han også innimellom.
Han er snart 15mnd

Min er 10 måneder og får bare leverpostei:) Jeg spiser det selv også, så det er veldig greit å gå henne det samme som meg:)

Det går i leverpostei, men vi prøvde kaviar i dag og det gikk ned :) Er ikke lenge siden han absolutt ikke ville ha det. Prøvde skinke i går da han er vanskelig å få i mat om dagen. Han plukka av skinka som forventet:D

Min på snart 11 mnd liker philadelphia (naturell). Ellers er gulost en favoritt (skal helst plukkes av, men jeg er like optimistisk hver gang) ;)
Brie-ost liker han også, imponerende nok :p

Back
Topp