Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, han er heldigvis ikke gulpebarn å kan godt ha det samme 2 dager på rad men bytter klær hverdag uansett her skiftes det mere smekker enn klær, hahaHer skifter vi såpass ofte at jeg sjelden er så nøye på sammensetningen. Gulpebarn som er nr 2 får bare ha det sånn
Å den bodyen var finEnrique har på seg body fra hust & clarie, tights å sokker fra lindex idag Vis vedlegget 193599
Samme her! Bytter klær hver dag bare fordi det er morro å rullere, men legger de bare tilbake i kommoden for blir sjeldent særlig skitne.Hehe, han er heldigvis ikke gulpebarn å kan godt ha det samme 2 dager på rad men bytter klær hverdag uansett her skiftes det mere smekker enn klær, haha
Idag har han body fra Albababy, bukse fra Polarn o Pyret og sokker fra Pierre Robert.
Vis vedlegget 194001
Skikkelig fin! Og like fin til begge kjønnDen sparkebuksa der har vi også, den er så kul!
Skikkelig fin! Og like fin til begge kjønn
Samme her!Her skifter vi såpass ofte at jeg sjelden er så nøye på sammensetningen. Gulpebarn som er nr 2 får bare ha det sånn
Samme herEnig! Synes det er gøy å ikke bare ha ei rosajente. Liker klærne fra Polarn o pyret så godt. Kjekt med litt artige fargerike klær til de små
De buksene er fine. Kjøpte 3 forskjellige på salg som vi skal ha i vinterVis vedlegget 194673
Woolland bukse, siklesmekke og grå hm body. Merkelig nok så er bodyen str56 og buksa 62-68. Pussig det der.
Ja, vi digger de! Hun har fått tre sett og en dress av ymse familie. Men hun har noen eksemflekker, så jeg var litt redd hun ikke kunne bruke de. Men ser ikke ut til at hun reagerer på de. Heldigvis!De buksene er fine. Kjøpte 3 forskjellige på salg som vi skal ha i vinter