Hva har babyen deres på seg om natten?

Linkii

Forelsket i forumet
Gutten min på snart 4 mmd er så varm av seg. Våkner ofte klissvåt!! Han hater dyna så den ligger ofte ganske langt ned. Vi bruker som regel bambus pysj. Det er klissvåt rundt hele hodet og han er svett på kroppen. Vinduet står på gløtt, så god luft.
Tips til påkledning evn noe annet jeg kan gjøre?
 
Jeg har også varme barn, og det eneste som funker på natta med dem er tynn ullpysj. Alt annet blir de klamme/svette av. Vesla sover i ullpysj og har en tynn sovepose i merinoull. Og et tynt teppe over dersom det er kaldt. Dyne sparker hun bare av seg.
 
Varm kar her også. Har på bomull eller bambus pysj og ikke sokker. Har sommer-dundyne over han, ligger bare med den fra livet og ned..
 
Pysj eller boddy og strømpebukse. Og dundyne. Vi har det kaldt på soverommet. Og han er en varm baby.
Med tiden blir det nattpose, men ikke nå som vi samsover.
 
Tynn pysj i bomull/bambus, sommerdundyne og et tynt ullteppe over beina oppå det. Vi har 17/18 grader på soverommet.
 
Langermet body, eller bare bleie. Han blir så klam i løpet av natten. Han bruker en sommerdundyne. Vi har vel ca 20 grader på soverommet.
 
Ligger på fleeceteppe, har hel pysj i bomull og dundyne med ullteppe over. Har bestilt pysjer i fleece/flanell også (tåler ikke ull). Er -10 grader her nå og kaldt på soverommet. Er varm og helt passelig når jeg tar henne opp :)
 
Varierer litt om det er ull eller bomull, tykt eller tynt, men han har på seg pysj og sokker. Når han havner mellom oss i senga tar jeg oftest sokkene av, blir så varm og klam ellers. Har ei tjukk og god fiberdyne. Nå som temperaturen ligger rundt null og under null ute har jeg ikke opplevd at han har vært for varm. Er rundt 16-17 grader på soverommet som regel.
 
Lilleba-pysj. Sover med dyne, Rørospledd i tillegg om det er kaldt.
 
Pysj, nattpose i fleece, tynt teppe i fleece og evt dyne eller ullteppe øverst. Ikke spesielt varm baby, og veldig kaldt rom. Så kan evt justere litt med lag-på-lag :)
 
Lilleba pysj helst eller tynn ull hvis det er kaldt ute. Sover med vinduet åpent helst, dundyne oppå[emoji1] Må kjøpe sovepose snart da han sparker veldig:)
 
Back
Topp