Hva har/ønsker du til den lille?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Det er vel sikkert litt tidlig for noen å tenke på hva de ønsker, meen jeg vet tanken har slått værtfall noen. gud skal vite jeg har smygtittet litt:P

Så hva har eller ønsker du deg til den lille?:)

Jeg har en håndlaget vugge etter oldefar som mamma har malt for meg<3 Men jeg skal ha stellebord denne gangen og babycall:P

brukte ikke stellebod sist... hun nektet å ligge der :/

Sånn ønsker utenom det helt nødvendige tenker du? hmmm .. det må være èn til av hengevuggen jeg hadde til forrige.. Kunne tenke meg en til, slik at jeg kan ha en i hver etasje ..

Skal kjøpe stelleveske denne gangen :-) hadde kun en vanlig veske forrige gang. Ellers har vi mye klær, iallfall om det blir gutt. Blir det jente, må vi nok kjøpe til litt :-)

Vet jeg skal kjøpe bilstolpose hvertfall :)

Babysete til å sette på Tripp Trapp-stolen! Var kjedelig for storesøster å sitte i vippestol på gulvet mens vi spiste.

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Skal kjøpe stelleveske denne gangen :) hadde kun en vanlig veske forrige gang. Ellers har vi mye klær, iallfall om det blir gutt. Blir det jente, må vi nok kjøpe til litt :)
åå ja der sier du noe:) jeg hadde en sånn liten en som fulgte med vognamen den var udugelig:P skal ha en skikkelig en denne gangen:D

Babysete til å sette på Tripp Trapp-stolen! Var kjedelig for storesøster å sitte i vippestol på gulvet mens vi spiste.

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14
Enig, det vil jeg også ha denne gangen!

Har jo det meste, men ønsker meg bilstolpose, tripptrapp med newbornsete, vugge og kanskje et kamera til til babycallen... Hvis det blir jente må vi nok supplere med mer tøy...

Har jo det meste, men ønsker meg bilstolpose, tripptrapp med newbornsete, vugge og kanskje et kamera til til babycallen... Hvis det blir jente må vi nok supplere med mer tøy...
Akuratt som meg :)

Vi har absolutt alt burtsett fra spedbarnstøy til gutt, ( gav det bort når jenta ble født, hadde ingen tro da på at vi ville ha enda et barn.:) må også kjøpe tilbake newborn setet, ellers er vel alt i boks:)

blir det en gutt må vi har klær. men har det meste ellers. men en søsken vogn må vi ha, og en tripptrapp stol med newbord sete så den nye får være med=) ellers har vi det vi trenger takket være familie og jeg var flink til å kjøpe på salg sist =)

Back
Topp