Hva handler du på innvandrerbutikken?

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Var innom en innvandrerbutikk idag (eller hva det nå heter...) og de hadde jo så masse spennende. Er veldig glad i bla asiatisk mat også. Men ble usikker på hva jeg skulle kjøpe...

Så hva pleier du å kjøpe på innvandrerbutikken?

Frukt og grønt, olje, soya saus, nudler, ris

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Humus, arabisk brød, innimellom grønnsaker, oliven med div godt inni og krydder!

Hovedsakelig kjøper jeg bare ris der. Har en litt sær mann i hus. Liker ikke diverse sauser ol som er vanlig å finne på slike butikker.

Ris, ting til vårruller.. Tja hovedsakelig derfor j stort sett er innom og så havner d gjerne litt ekstra i kurven ;)

Olje, østerssaus, frossen scampy på spyd med forskjellige marinader, frukt og grønt, frossne plater til å lage vårruller,

På padmax som den heter her :p handler vi ris, snacks, soyasaus, eddik, krydder og, frukt/grønnsaker,

Nudler og soyasaus. Liker ikke den kikkomansausen:confused:

fra mobil'n:)

Handler ikke i slike butikker jeg. De vi har her i byen er ikke akkurat innbydende når man som jente kommer alene og skal inn der. ...
Så da lar jeg heller være.. men skulle ønske jeg kunne, for de har ji såååå mye spennende mat der!!

★☆★Duppedingsen★☆★

Kjøpte kokosmelk der engang for 4 år siden eller noe. Ble kvalm av lukta der inne så har ikke vært der etter det.

Handler frukt, grønt, ris, nudler, snop, juice, saft, kaffe, sukkerbiter og div annet... Jeg elsker slike butikker hehe

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Galangal, sitrongress, kaffir limeblader, koriander, linser, chili, tørket krydder, babyasparges.. Og noe ala griljermel til frityrsteking. Bare mye bedre:)

Da eg bodde i Oslo pleide vi gå på Grønland Frukt og grønt på søndager
, kjempekoselig de var alltid serviceinstilte å pakka inn varene i plastposer for deg ;)
Mest sånn små agurker, tomater div salat, jordbær (når det va sesong) tyrkisk yogert, nudler, div sauser

Nå er det av og til på asiatiske butikker sweet soya saus, ris, sitrongress, capri sonne lignende juice til kidsa, ellers annet som måtte fange interessen :)

Kjøper brød, det er en tyrkisk butikk like ved der vi bor som er åpen på søndager, så om vi går tom for brød på søndag går vi dit. Mannen kjøpte engelsk te der også, de hadde et "erke engelsk" merke der som man ellers ikke får tak i her i Norge. :P Hender også vi kjøper frukt og grønt.

Grønnsaker, kjøtt selvsagt siden halalkjøtt ikke finnes i andre butikker, ris, sauser, ferdigprodukter som suppe, gele, kaker, oliven og så videre i løsvekt, andre halalvarer som pålegg, og så er vi fæle til å kjøpe drikker som vi har lyst til å prøve,

Østersaus, soyasaus, ris, nudler, currypaste, vårrullpapir, sursøt saus, vegeta, kjeks, chips, jallapenjo, yoghurt, frukt, grønnsaker, supper....

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Grönsaker. kyllingpostei,nøtter, fetaost i box helt undebar. Allkrydda, oliver. Balkan te. Tyrkisk kaffi.. Tyrkisk yoghurt. Suppa. Ajvar. Finns massa gott i de butikkerna.. Kænner mange nordmenn handlar i de butikkerna..

Back
Topp