Hva hadde Idoldommerene sagt....

Ikke i bruk

Forumet er livet
... om du sto foran dem å sang???

Jeg hadde nok fått en stor tommel ned av tre av dem, han tredje (som jeg kjenner) hadde nok sittet der å ledd seg ihjel! :P :P :P

Vokst opp med en mor som var så grei at hun sa jeg aldri måtte finne på å synge i offentligheten, så regner med det hadde blitt skikkelig tommel ned :p

Jeg hadde ikke kommet videre, men jeg håper da ikke de hadde vært slemme. Jeg elsker å synge, og har en tålelig ok stemme for mitt bruk. Som er å synge av full hals på biltur, samt nattasang ^^

Jeg synger så dårlig at jeg hadde nok ikke fått sunget foran de engang :p

Jeg hadde garantert ikke fått synge ferdig sangen :P

Hadde nok blitt sendt ut igjen temmelig kjapt :P

Tror de hadde sagt at det var helt ok, men ikke noe ekstraordinært :p (Hvis jeg hadde klart å få ut en lyd. Har en følelse av at jeg hadde vært supernervøs:p)

Jeg kan ikke synge så det hadde ikke blitt vakkert [emoji13]

Alle kan synge, den delen er enkel. Men desverre er det ikke alle som er flinke til det, meg inkludert. Så er rimelig sikker på at jeg hadde fått kroken på døra med en gang, hehe.

Haha. Tror ikke jeg hadde prøvd meg på en karaokebar en gang. Holder å plage mann og barn hjemme:p

Kunne kanskje gjort det sammen med noen etter noen drinker innabords, men ikke ellers. :P
Men ja, holder vel å plage de hjemme. ;)

Kunne kanskje gjort det sammen med noen etter noen drinker innabords, men ikke ellers. :P
Men ja, holder vel å plage de hjemme. ;)
Vi får gjøre det sammen. Gjerne få med oss resten av folka her inne også. Ooohh, kunne holdt en egen konkurranse.

Kanskje et par av de hadde sagt ja og de andre sagt jeg var for gammel og ikke passet inn :P Hadde en drøm om idol, men føler meg for gammel nå (blir 29) :P

Back
Topp