Hva hadde du valgt?

1600km nord

Glad i forumet
Av disse fire muligheter:

1. Å sove natta gjennom hver natt
2. At barna spiser alt du gir dem
3. Å ha ferdig middag på bordet hver dag
4. At huset vasker og rydder seg selv

Så denne på fb her en dag og syns den var litt morsom.

Jeg hadde definitivt valgt nr.4. Tåler så dårlig å ikke ha det ryddig! [emoji85] (jeg liker å lage mat, 2 åringen spiser ganske greit og å sove natta gjennom får vi sjans til igjen på sikt)
 
4 høres gull ut! Men så fikk vi også bestilt husvask fra barsel da, anbefales! De kunne ikke komme før etter vi var kommet hjem, men sykt digg å komme hjem til nyvaska hus etter noen timer på bytur [emoji4] inkl ren dusj og nystøvsugd sofa [emoji3]

mulig vi må gjenta suksessen i desember så det blir rent til jul....får prøve å få rydda først isåfall, for ting ble flyttet bort og lagt tilbake der de var etter vask. Betalte 1250 (1000+mva) for våre 110 kvm, ho var her ca to timer. Så det kan fort bli en dyr vane [emoji14] vurderer seriøst å avslutte blomsterabbonement for å spare opp til ny runde....
 
Nett nå hadde vi hatt mest bruk for nr 3, men på sikt ville jeg valgt nr 1. Da har jeg overskudd til å takle det andre selv
 
2. Usikker på hvor langt man kommer i livet på bare fiskepinner, potet og havregrøt... :P
Nattevåk er helt greit når det er for å gi barna omsorg, jeg liker å lage mat, og husvask kan man kjøpe.
 
1, men er takknemlig for at vi sover mye - selv om det er oppstykket.
Mat får jeg fra mannen :D huset ser ikke ut, men det er greit :)
 
4 høres gull ut! Men så fikk vi også bestilt husvask fra barsel da, anbefales! De kunne ikke komme før etter vi var kommet hjem, men sykt digg å komme hjem til nyvaska hus etter noen timer på bytur [emoji4] inkl ren dusj og nystøvsugd sofa [emoji3]

mulig vi må gjenta suksessen i desember så det blir rent til jul....får prøve å få rydda først isåfall, for ting ble flyttet bort og lagt tilbake der de var etter vask. Betalte 1250 (1000+mva) for våre 110 kvm, ho var her ca to timer. Så det kan fort bli en dyr vane [emoji14] vurderer seriøst å avslutte blomsterabbonement for å spare opp til ny runde....

Oooh, så deilig! Det hadde jeg ikke kommet på å gjort. Vi bor på en liten plass så vet ikke om vi får bestilt sånt hit. Men gjett om jeg skal sjekke! [emoji847]
 
Nr 4 !!!! Uten tvil
En hel natts søvn har jeg vell nesten ikke hatt på mange år, og det går egentlig fint.
Barna spiser det meste, og mat kan jeg godt lage.
Men rydde og vaske, Off nei det skulle jeg gjerne sluppet [emoji16]
 
4 helt klart, jeg hater husarbeid, men må gjøres.
Sove natta igjennom er jeg vant til å ikke gjøre uansett. sover veldig lett og eksemen/allergien forstyrrer med sitt, så en vane der.
Middag ferdig på bordet, har jeg da egentlig alltid, både enkle løsninger, og skikkelig husmannskost.
Man kan umulig like alt, det gjør jo ikke vi voksne heller, så litt kresne barn, skal jeg da tåle.
 
Back
Topp