Hva hadde du valgt

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hvis du var singel og var på jakt etter den rette mannen. Du hadde veldig store krav til hvordan han skulle være med tanke på jobb, utseende, personlighet, fortid, osv osv osv. Så treffer du en som er totalt motsatt av alt du egentlig vil han skal være, men dere har en vanvittig fysisk tiltrekning. Hva hadde du gjort?

Altså, sambo er det motsatte av hva jeg forestilte meg, både som person og utseende. Men det sa klaff, og jeg satset med en gang.

Så jeg ville nok satset[;)]

Tatt meg tid til å bli kjent med han først....mulig den fysiske tiltrekningen forsvinner hvis han viser seg å være en pikk! På den annen side så kan han jo vise seg å være "the one"

Jeg ville satset, kanskje han er akkurat den du vil ha, men har ikke innsett det enda.

ORIGINAL: Gollemor

Satt meg i skammekroken inntil jeg hadde lært meg å være mindre kresen.

eg ville blitt bedre kjent og sett hvordan d gikk, ville isje forhastet noe hvertfall[:)]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Tatt meg tid til å bli kjent med han først....mulig den fysiske tiltrekningen forsvinner hvis han viser seg å være en pikk! På den annen side så kan han jo vise seg å være "the one"

Blitt kjent med han først, så ta det derifra. Føler du at det er riktig så kjør på [:)]

Back
Topp