Hva hadde du syntes om

Gullgutten

Elsker forumet
at ungen din kom hjem fra b.hagen m nyklippede tånegler/negler?

da hadde jeg tenk, Åh ja det var vell på tide da..

Jeg er god til å klippe de ofte, men ser jo at noen ganger er ungene vannet, og har vokst i vill fart.

Tenker du om jeg hadde blitt sur?
Det er jo negler da, og de var vell for lange...

fantastisk !! da slipper vi å ta den kampen..

Hadde ikke gjort meg noenting. "Litt" annerledes om det var håret.... Negler er ikke akkurat noe jeg sparer på ham for å si det sånn!

Hadde det bare vært neglene så hadde det ikke vært noe problem i det hele tatt!

da hadde jeg følt meg FLAU over å ikke ha god nok personlig hygiene på ungen min! Hadde definitivt skjerpet meg.

Mrs Lutz skrev:
da hadde jeg følt meg FLAU over å ikke ha god nok personlig hygiene på ungen min! Hadde definitivt skjerpet meg.

Enig. Og hadde vel tenkt at de hadde tatt hun i å klore noen andre med litt for lange negler.

Tja, hvis vi av en eller annen grunn hadde klart å glemme det eller noe, så ungen plutselig hadde kjempelange negler, så hadde jeg jo blitt glad for at de hadde tatt seg tid til å fikse det. Det er jo ikke noe særlig når neglene blir for lange. 

Da hadde jeg vært flau over at jeg ikke hadde passet på det selv, men de var helt sikkert forlange, og da stoler jeg på at barnehage personellet gjør det beste for ungen min..
Jeg har heldigvis ikke opplevd det selv, men ei venninne har jobbet i en bhg. der de måtte gjøre det titt og ofte på enkelte unger..

Da hadde jeg blitt drit flau og tenkt at de i bhg ikke tror jeg steller ungen godt nok

Da hadde jeg tenkt at jeg må bli flinkere til å klippe dem oftere.
Bortsett fra det; fantastisk! Da slapp jeg det denne gangen. 

Mrs Lutz skrev:

Samme her. Men her er hun så glad i å klippe negler at hun spør om det nesten hver dag.. Så regner ikke med at vi opplever det med det første.

Jeg hadde også vært flau over at jeg ikke hadde vært oppmerksom nok på neglelengden... :-(

Tweak skrev:
Jeg hadde også vært flau over at jeg ikke hadde vært oppmerksom nok på neglelengden... :-(

Glad og flau på en gang :P

Mrs Lutz skrev:

da hadde jeg blitt kjempe sint. fordi de har ikke lov til det. og om han klorer så må de klare å si nei uten at de trenger å klippe dem. 

veit at er så vidt jeg får lov å klippe de. så hvis de hadde gjordt det måtte de brukt makt så da hadde jeg skrevet brev til styret å sakt hva de hadde gjort. det er min ungen jeg bestemmer om neglene skal være lange eller korte. 

de kunne godt spurt om vi kunne gjordt det hjemme istede. 

tar det under samme som om de hadde klipt håret hans. 

det er like lett å holde lange negler som korte negler regne. 

Back
Topp