Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff god bedring! Håper du ble varta litt ekstra opp i dag <3Vis vedlegget 177877
Ligget på bbhugme-puta i hele dag med slækt tøy, fæl bekkenløsning i dag så da ble det slik
Det må være vondt Sender deg god bedring klem og håper du har fått tatt det med ro <3Så fine dere er! Jeg tok ikke noen bilder i dag, selv om jeg følte meg veldig fin... Krykker/rullestol gjør seg ikke veldig på bilder:S kraftig bekkenløsning så kan ikke gå selv...
Kanskje like så greit når det var så dårlig vær! Håper på bedre vær neste årSkulle til byen i bunaden, som sitter perfekt enda... Og så hadde jeg klart å glemme sølvlenka til å lukke vesten på hjemstedet mitt så siden det regna og var kaldt ga vi blaffen og ble hjemme ;-)
Tusen takk Mamma og pappa kommer i dag og tar meg med hjem, så jeg kan slappe av derDet må være vondt Sender deg god bedring klem og håper du har fått tatt det med ro <3
Så deilig Greit å være hjemme hos mor og farTusen takk Mamma og pappa kommer i dag og tar meg med hjem, så jeg kan slappe av der
Så deilig Greit å være hjemme hos mor og farTusen takk Mamma og pappa kommer i dag og tar meg med hjem, så jeg kan slappe av der
Ja det var ikke så trist i grunn får satse på at bunaden passer neste år og at bøtteknotten får feire sin første 17.mai i noe annet enn 5 grader og regn :-DKanskje like så greit når det var så dårlig vær! Håper på bedre vær neste år