Hva hadde du på deg i dag? *bilde*

ImageUploadedByBV Forum1463516531.766918.jpg
Ligget på bbhugme-puta i hele dag med slækt tøy, fæl bekkenløsning i dag så da ble det slik :)

ImageUploadedByBV Forum1463516725.177012.jpg

Jeg hadde på denne kjolen. Størrelse 158 på Cubus barneavdeling :p Jeg er så kort, så lange kjoler på vanlig dameavdeling er umulig. God plass til mage i denne da ;)

Så fine dere er! Jeg tok ikke noen bilder i dag, selv om jeg følte meg veldig fin... Krykker/rullestol gjør seg ikke veldig på bilder:S kraftig bekkenløsning så kan ikke gå selv...

Skulle til byen i bunaden, som sitter perfekt enda... Og så hadde jeg klart å glemme sølvlenka til å lukke vesten på hjemstedet mitt :-P så siden det regna og var kaldt ga vi blaffen og ble hjemme ;-)

5d3a7a34687a6b81a19289f65d4a79a8

Litt dårlig bilde og mye rot bak, men sånn var jeg:)
Deilig at formen er så god at jeg har fått nytt dagen:D

Så fine dere er! Jeg tok ikke noen bilder i dag, selv om jeg følte meg veldig fin... Krykker/rullestol gjør seg ikke veldig på bilder:S kraftig bekkenløsning så kan ikke gå selv...
Det må være vondt :( Sender deg god bedring klem og håper du har fått tatt det med ro ;) <3

Skulle til byen i bunaden, som sitter perfekt enda... Og så hadde jeg klart å glemme sølvlenka til å lukke vesten på hjemstedet mitt :-P så siden det regna og var kaldt ga vi blaffen og ble hjemme ;-)
Kanskje like så greit når det var så dårlig vær! ;) Håper på bedre vær neste år ;)

Kanskje like så greit når det var så dårlig vær! ;) Håper på bedre vær neste år ;)
Ja det var ikke så trist i grunn :-P får satse på at bunaden passer neste år og at bøtteknotten får feire sin første 17.mai i noe annet enn 5 grader og regn :-D

Back
Topp