hva hadde du gjort`?

Celene

Elsker forumet
Jeg har hatt forkjølelse siden søndag. Har hatt litt vondt i kroppen, hatt halsvondt og snørr, ingen feber.
Jeg har lest det som finnes om den nye influensaen (svinefluen) men der sier de at man skal ha sterk hoste og feber.
Siden jeg ikke har hatt disse symptomene har jeg ikke engstet meg og heller ikke kontaktet lege.

Mamma hadde vært hos legen i dag og snakket med han om svineinfluensaen. Han mente man kunne ha det uten å ha veldig sterke symptomer...

spørsmålet er burde jeg sjekke det ut?
isåfall hva er vitsen?

Jeg vil ikke ta influensa medisniner som ikke er grundig testet for gravide.

Svineinfluensaen er i utgangspunktet ikke noe farlig så dersom du ikke har kraftige symptomer så er det bare å ta det med ro og la det gå over av seg selv.

Her i området har de slutta å testa for svineinfluensa ved milde symptomer, til dels også kraftig forkjølelse.

Min tanke er at får jeg den så får jeg den. Jeg kommer ikke til å ta noen vaksine eller medisiner mot det.

Det er en MILD influensa. NOEN kan bli svært syke, men det kan de av den vanlige influensa'en også.

Problemet med denne er at så mange kan bli syke - pga denne influensaen er av en helt ny type, så vi har ikke "antistoffer" mot den.

deilig å se at flere tenker som meg :)
DA forholder jeg meg like rolig som planlagt og lar det gli over av seg selv.

takk for svar :)

[;)]

Jeg ville bare holdt meg i ro for å unngå å smitte så mange rundt... og ta godt vare på deg selv da. [:)] La heller noen andre ta seg av å handle inn mat og sånt noe. Unn deg noe godt å spise dersom matlysten tillater det. Så går det nok fint over igjen. God bedring! 

ORIGINAL: Surita

Jeg ville bare holdt meg i ro for å unngå å smitte så mange rundt... og ta godt vare på deg selv da. [:)] La heller noen andre ta seg av å handle inn mat og sånt noe. Unn deg noe godt å spise dersom matlysten tillater det. Så går det nok fint over igjen. God bedring! 

herlig sagt :) Tusen takk :)

*klem som ikke smitter*

Back
Topp