hva hadde du gjort???

Søøtnoos

Elsker forumet
leo var ute og gikk tur med farmoren sin og tanten sin i overigår, da en bil kjørte i full fart forbi og spruta ned hele vogna inkludert leo.... han ble iskald iom det var ca 15 min og gå hjem...og bilen dreit langt i det og bare fortsatte videre...

hvis du hadde ved ett uhell spruta ned mennesker på gangfeltet hadde du stoppa???

hva hadde du gjort hvis ungen din hadde blitt sprutet ned???

jeg var jo ikke der for var ikke jg som gikk turen.... men ble så gråååådig forbanna når jg hørte d... hadde jeg visst hvem den mannen var hadde han ikke vært trygg

ORIGINAL: Mamman til leo!!

leo var ute og gikk tur med farmoren sin og tanten sin i overigår, da en bil kjørte i full fart forbi og spruta ned hele vogna inkludert leo.... han ble iskald iom det var ca 15 min og gå hjem...og bilen dreit langt i det og bare fortsatte videre...

hvis du hadde ved ett uhell spruta ned mennesker på gangfeltet hadde du stoppa??? Ja jeg hadde stoppet og vist at jeg tydelig var lei meg for det om jeg var så uheldig å sprute ned noen. Hadde også tilbudt meg å kjøre de hjem.

hva hadde du gjort hvis ungen din hadde blitt sprutet ned??? Hadde de ikke stoppet så hadde jeg nok blitt sinna, men hva kan en gjøre mer enn det. Hadde de stoppet så kommer det ann på situasjonen, var det ett uhell så hadde jeg sikkert ikke gjort så mye. Men om det skjedde fordi føreren var uoppmerksom eller gav faen, da hadde jeg blitt SINNA[:'(]

Jeg har gjort det en gang som jeg vet om!

Hadde drittdårlig tid, skulle rekke noe.
Og så en stor sølepytt, men hadde ikke sjanse i havet til å hverken bremse eller styre unna. Veien var alt for smal.

Sprutet ned to nebbete, fisefine damer som var på tur.
Fikk SÅ dårlig samvittighet, men turte for alt i verden ikke og stoppe.
De hadde flydd på meg og kverka meg, det er jeg sikker på....

Hadde dårlig samvittighet resten av dagen.
Men ikke kjørte jeg for fort og ikke var det min skyld EGENTLIG da[:(]

Vet det var dårlig gjort av meg, men saken hadde ikke blitt så mye bedre om jeg stoppa heller da.
Hadde ikke tid til NOE.

Først å fremst prøver jeg å bremse ned dersom jeg ser svære vanndammer ved fortauet. Selv har jeg ikke lagt merke til om jeg har spruta på noen (er vel litt vanskelig å se). Men i og med at jeg selv har blitt spruta ned så mange ganger, så er det jo slettes ikke umulig at jeg også har gjort det! Hadde jeg sett at jeg hadde spruta på noen hadde jeg selvfølgelig stoppa, dersom noen hadde spruta på ungen min og bare kjørt videre hadde jeg nok ikke klart annet enn å sende vedkommende en svær langfinger i bakspeilet. Det du BØR gjøre er å skrive ned reg.nr på bilen; man risikerer visstnok en kraftig bot dersom man spruter ned folk, etter hva jeg har hørt. Men så er det jo dette med å bevise det da...[:'(]

Hadde jeg vært så uheldig..... hadde jeg nok stoppet (kanskje kjørt videre også...) men så forsiktig jeg er skjer det nok ikke med meg, om jeg skulle hatt lappen såklart.... Hadde blitt lei meg hvertfall, dessuten kan en få bot for det også, så da er det beste og stoppe og i det minste be om unnskylding[&o] selv om jeg sikkert hadde blitt kjefta huden full....

Hva jeg hadde gjort om jeg hadde blitt spruta ned: hadde blitt fly forbanna (sett ann personen om den hadde stoppa og skjelt ut i noter deretter)  prøvd og tatt bilnummer og eller bilde..... mulig anmeldt det, selv om det ikke hadde kommet langt[8|]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Helt ærlig? Jeg hadde nok kjørt videre. [:-] 

Men nå er jeg en forsiktig sjåfør, hater å bli sprutet på som fotgjenger, så jeg passer på så godt jeg kan å ungå å sprute på andre når jeg kjører også.

Hva jeg hadde gjort om vi ble sprutet på? Bannet og svertet inni meg, men ikke noe annet...

oxo hvis du hadde spruta ned en 1åring i vogn(da mener jeg som om helle en vaskebøtte med vann over han) det er kaldt ute og ungen risikerer og bli skikkelig sjuk???[8|][8|]

ORIGINAL: CHICKA©

Jeg har gjort det en gang som jeg vet om!

Hadde drittdårlig tid, skulle rekke noe.
Og så en stor sølepytt, men hadde ikke sjanse i havet til å hverken bremse eller styre unna. Veien var alt for smal.

Sprutet ned to nebbete, fisefine damer som var på tur.
Fikk SÅ dårlig samvittighet, men turte for alt i verden ikke og stoppe.
De hadde flydd på meg og kverka meg, det er jeg sikker på....

Hadde dårlig samvittighet resten av dagen.
Men ikke kjørte jeg for fort og ikke var det min skyld EGENTLIG da[:(]

Vet det var dårlig gjort av meg, men saken hadde ikke blitt så mye bedre om jeg stoppa heller da.
Hadde ikke tid til NOE.

Har selv sprutet ned to gutter som gikk på gangveien til skolen en morgen, da var jeg i samme situasjon som deg og gjorde og tenkte det samme. [:-] Jeg bare håpet at de ikke ble så veldig våte[&:]

Back
Topp