Hva hadde du gjort?

Zoomzoom

Flørter med forumet
Sååå.. igår, etter jeg hadde gått tur med ungene, kom det blodtilblandet slim på papiret ved toalettbesøk. Etter det har det vert noen ganger blank utflod og noen ganger med blod i. Jeg vet ikke hva jeg skal tro..

Er gravid i uke 7+2 idag. Har ingen smerter. Og det er heller ikke mye som kommer, bare litt på papiret hver gang.

Så lurer jeg på, burde jeg bli hjemme fra jobb i morgen? Denne uka?
(Jobber i helsevesenet på en forholdsvis tung/travel avdeling. )
Hva hadde du gjort?

Går du til legen får du sykemelding for truende abort. Selv om denne blødningen hørtes uskyldig ut ville jeg absolutt ha tatt det med ro

Jeg ville blitt hjemme! Glatt! Dra å få sykemelding du :)

Jeg hadde det samme i sommer, dro da på jobb pga få på jobb, og angrer på det... ♡ Så ta noen dager fri først,å se an, om du føler det er behov for mer skaffer du deg en legetime.

Ta fri, manskal tenke på seg selv først som gravid!

Tusen takk for svar:Heartbigred
Meldte meg syk idag, og skal til legen litt senere idag. Håper på tidlig ultralyd :smiley-angelic001 og kanskje en sykemelding.

Hvordan går det med deg? :Heartred

Går fint:Heartred kommer fortsatt blod på papiret men ikke mye. Og ingen smerter. Fikk time til ultralyd 2.oktober, men ultralyd legen skulle ringe før om det ble ledig:happy:
Fikk også sykemelding ut neste uke :happy:
:Heartbigred

Går fint:Heartred kommer fortsatt blod på papiret men ikke mye. Og ingen smerter. Fikk time til ultralyd 2.oktober, men ultralyd legen skulle ringe før om det ble ledig:happy:
Fikk også sykemelding ut neste uke :happy:
:Heartbigred

så bra du fikk sykemelding! Satser på at du får en time før den opprinnelige :)

Back
Topp