hva hadde du gjort?

*yummymummy*

Gift med forumet
Ei jeg jobber med har bestilt kake av meg. Snakket med henne på søndag forrige uke, og hun sa da at hun ikke visste hvilken dag hun skulle ha den til... Vel, i dag er det torsdag, og jeg har enda ikke hørt noe mer.
Har laget pynten til kaken, og skal lage glasur og mmf i kveld. Hadde god tid hele uka, til å gjøre dette, men kan ikke lage for tidlig heller, fordi det ikke bør stå for lenge før det blir brukt.
I morgen, og hele resten av helgen jobber jeg.
Sa til henne at jeg minst må ha et par dager på det,for å få god nok tid til å lage alt som skal lages, og pynte etterpå.
Så hva gjør jeg?? Hun har ikke avbestilt heller.

Sender henne en meld og hører om hu skal ha kaka eller ikke....

Jeg hadde ringt henne. Rart ikke du har kommet på det selv? :P

Lykkeliky skrev:
Jeg hadde ringt henne. Rart ikke du har kommet på det selv? :P

har sendt henne flere meldinger, men vil ikke mase heller. Hun sier hun skal si ifra når hun vet når de skal ha den...

sendte henne ny mld nå, for må faktisk vite ikveld, hvis hun skal ha den...

Viss hun ikke svarer til ikveld så får du kaste den eller spise den selv eller gi den til noen andre,for du har gitt henne såpass mange sjangser nå og du kan ikke videre i uken så så enkelt er det jo...!

Frk.VilliTrusa skrev:
Viss hun ikke svarer til ikveld så får du kaste den eller spise den selv eller gi den til noen andre,for du har gitt henne såpass mange sjangser nå og du kan ikke videre i uken så så enkelt er det jo...!

Har heldigvis ikke laget den ferdig enda... men pynten er ferdig... og smørkremen står klar. Så mangler bare å bake kaken, lage mmf og pynte den ferdig. Men må jo lage alt i kveld, for å pynte i morgen kveld, hvis hun skal ha den.

Back
Topp