Hva hadde DU gjort?...

Prinsesse Blå

Forelsket i forumet
Er litt usikker på hva jeg gjør i dag, så spør dere jeg [:)]

Minstemann har vært mye våken i natt, mye snørr og en stygg hoste har kommet snikende... [:'(] Men han er i ganske fin form, ingen feber (isåfall veldig veldig lite...), spiser ganske normalt, men hører han sliter med mye slim og er nok litt mer klengete enn ellers.
Han har jo ei storesøster som går i barnehagen, og for å få henne dit må jeg ha med han ut. I dag er det 8 minus ute, så jeg er rett og slett redd for at å ta han ut skal gjøre han verre enn han allerede er... Så skal jeg ta han med? Eller ikke.... Hva hadde du gjort?

Jeg ville pakket godt på ham og gått ut, i alle fall hvis det ikke var altfor sterk vind. Grensen er -10 så det er jo ennå 2 grader igjen.

Jeg går ut i fra at du skal gå, ikke kjøre. Om du har mulighet til å ikke ta han med, få noen til å passe han, eller levere storesøster for deg så hadde jeg gjort det. Selv om det er "bare" 8 minus, men blåser så er det mye kaldere egentlig. Spørs jo også hvor langt du må gå. Men jeg hadde nok vurdert noen alternativ. Om du skal ta han med så vær hvertfall helt sikker på at han ikke har feber, selv om han har lite nå så stiger gjerne feberen utover kvelden.

Mener å huske at om det er 5 minus, men svak vind, så er det egentlig 10 minus. Er ikke helt sikker, mulig jeg husker feil.

Tror jeg ville pakket han veldig godt inn og tatt han med:)
Spørs litt hvor langt det er og gå også..

Jeg tror jeg ville holdt han inne. Har samme greiene her og jeg hører hvor mye bassen vår sliter med hoste og snørr om natta. Vil ikke gjøre det værre for han..

Takker for svar jenter, hjelper å høre hva andre tenker!

Det endte med at storesøster fikk sitte på med nabon som har barn i samme barnehage (genialt) så da slapp han å være med ut. Må hente sjøl da, men da har jeg bil så vi kan kjøre [:D]

Det er ikke så langt å gå, max 10 min for meg, men med snuppa som går sjøl så tar det fort dobbelt så lang tid. [;)]

ORIGINAL: Lilly Andrea

Jeg tror jeg ville holdt han inne. Har samme greiene her og jeg hører hvor mye bassen vår sliter med hoste og snørr om natta. Vil ikke gjøre det værre for han..

Akkurat det samme her. Hoster, surkler og snørrer hele natta. Vært oppe flere ganger i natt med nesedråper og kos. Slitsomt, utrolig trøtt i dag! God bedring til din lille mini så satser vi på at det går fort over!

Back
Topp