Hva hadde DU gjort/tenkt..?

Bruker552mar

Forumet er livet
-En av naboene kjører forbi, 3-åringen sitter på fanget og styrer?

-En venninne har vært på besøk med en 4-mnd baby, blir hentet av samboeren og setter seg inn (i baksetet) med babyen på fanget?

Vis omtanke : SEI IFRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg hadde tentk at de skal sikkert ikke langt og så hadde jeg nok heva et øyebryn men tenkt at det er deres sak

ORIGINAL: Maelle

hmmm, vet jeg ærlig talt ikke...tror jeg hadde reagert negativt vertfall

-En venninne har vært på besøk med en 4-mnd baby, blir hentet av samboeren og setter seg inn (i baksetet) med babyen på fanget?
jeg hadde tatt meg en SÆRIØS prat med denne veninna...

Venninna hadde jeg definitivt tatt en prat med. Verre med naboen....

ORIGINAL: zippi

Ingen som hadde klikket i vinkel, dengt dem begge to og ringt barnevernet..? [8D]

Jeg ville tenkt uansvarlig. Hadde hatt lyst til å sagt ifra, men det er lettere sagt enn gjort. Her om dagen var jeg borti en lignende situasjon selv, da vi skulle til å gå inn porten til barnehagen. Inn på parkeringsplassen kjørte en mor med toåringen sittende på fanget. Jeg glodde stygt og forbauset på dem lenge. Det var det hele som skjedde. Man får liksom en sperre på å si ifra..

ORIGINAL: zippi

Er det ikke de vi skal se opp til`a? De som ikke er hysteriske mødre som skal gjøre alt etter boka? Hirr hirr

Det kommer vel an hvor langt en skal kjøre. Er det bare snakk om 100 m i gata en bor, og en kjører i 10km/t, så reagerer jeg ikke. Men er det snakk om lengre avstander, nei, da skal de sitte i stolene sine.
Det er MIN mening!

Ville absolutt spurt dem rett ut om de hadde tenkt over konsekvensene over hva som hadde skjedd hvis de hadde krasjet. Hjelper ikke hvor rolig man selv kjører, for man vet aldri hvem man møter på veien.....

Nå har jemtem vår sittet på fanget til sambo og "styrt" bilen.men det er kun fra postkassen og opp. 50 meter kanskje. Ser egentlig ikke noe gale i det.Vi bor inderst av en vei,så er ikke trafikk her.

Men om en venninne av meg hadde sittet seg i baksete med baby på fanget,så hadde jeg spurt henne om det er noe riv ruskende i veien med henne.

at de burde sett denne videoen her på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=xU2jrQ4uunU&feature=related

og hvis de fremdeles kjører med ungene på fanget så hadde jeg tenkt at de var totalt idiot, og at de ikke kunne brydd seg så veldig om barnets beste......................

og det dummeste man hører er: "jammen jeg kjører jo forsiktig... jammen skal jo bare kjøre 1000 meter...."
sikker på at alle andre kjører forsiktig? ulykker kan skje uansett hvor man er, hvor langt man har tenkt å kjøre.. skjer liksom ikke bare på langtur de ulykkene....... [8|]

haha... er du naboen min?[8D][8D]

tror jeg har kjørt med jenta på fanget en gang[8D] sneglefart fra postkassa og til der vi parkerer[8D]

Back
Topp