Hva hadde du gjort om du ble gravid etter å ha blitt voldtatt?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Å stille ett sånt spørsmål syns eg er heilt forferdelig. Folk som ikkje har opplevd det kan ikkje tenke seg kordan det er! Og å spørr folk om å "forestille seg" at dei hadde blitt det, og kva dei ville gjort då, syns eg er uakseptabelt. Beklager en sånn "hissig kommentar, men personlig syns eg det ikkje er ett spørsmål og stille folk.

Å stille ett sånt spørsmål syns eg er heilt forferdelig. Folk som ikkje har opplevd det kan ikkje tenke seg kordan det er! Og å spørr folk om å "forestille seg" at dei hadde blitt det, og kva dei ville gjort då, syns eg er uakseptabelt. Beklager en sånn "hissig kommentar, men personlig syns eg det ikkje er ett spørsmål og stille folk.

Helt enig! dette må man nesten ha følt på kroppen for og kunne ha grunnlag for og svare på... man kunne svar jeg hadde beholdt,men om man havnet i situasjon hadde det blitt motsatt, eller motsatt av det igjen....

Helt enig! dette må man nesten ha følt på kroppen for og kunne ha grunnlag for og svare på... man kunne svar jeg hadde beholdt,men om man havnet i situasjon hadde det blitt motsatt, eller motsatt av det igjen....[/quote

Sier meg helt enig her!

Man kan umulig klare å føle hva man ville ha gjort i en slik situasjon før man selv sitter i den!
Kan godt si nå at jeg har ikke kommet til å tatt abort, men har ingen aning på hvordan jeg ville ha taklet noe slikt om det hadde skjedd meg!

Det kan jeg ikke svare på..... For en sånn situasjon har jeg aldri vært i, og jeg kan aldri kunne sette meg i den situasjonen som en utenforstående!

enig med di over. aldri opplevd det.. men er nesten 100% sikker på at jeg hadde tatt abort

Helt enig. Syns ikke dette var et særlig gjennomtenkt innlegg å spørre alle babyverdens brukere om det. Må bare si at det er en flott dame som har delt sin historie med oss og så skal det komme slike spørsmål fra dere.

enig med di over. aldri opplevd det.. men er nesten 100% sikker på at jeg hadde tatt abort

Enig.. Abort hadde nokk vært alternativet jeg hadde falt på.

Jeg vet ikke før jeg evt hadde vært i den situasjonen, tror det er mye som spiller inn for en slik avgjørelse.
Men sånn ellers så er jeg veldig imot abort, da den lille spiren ikke har skyld i å komme til denne verden.
Men a bli voldtatt er en såpass traumatisk opplevelse at det ikke går an å sette seg inn i hvilket valg man hadde tatt i en slik tilstand og etter en slik opplevelse

hadde nok tatt abort, hadde ongen vokst opp å sitt ut så han då...
måtte vård grusomt!

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Helt enig! Syns igrunn ikke det var passende å stille det spørsmålet her....

Back
Topp