Hva hadde du gjort om du ble gravid etter å ha blitt voldtatt?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Vanskelig og si egentlig før man har opplevd noe sånt. Men hadde nok ikke tatt abort når alt kom til alt.

Helt klart tatt abort. Det barnet hadde vært en påminnelse om det skrekkelige som har skjedd for alltid. Hva skal en si når barnet spørr hvem faren er? UTEN å nøle så hadde jeg tatt abort.

Synes også det er veldig vanskelig å svare på dette uten å sitte i sitvasjonen selv. Mitt første tanke er abort. Men om jeg hadde klart å gjennomføre det vet jeg da ikke.

Det spørsmålet tror jeg ikke det er mulig å svare på uten å ha vært i den situasjonen. Dersom jeg fant det ut såpass tidlig tror jeg at jeg hadde tatt abort, men jeg vet jo ikke.

Jeg tenker også at det er umulig å vite uten å ha vært i situasjonen.
Kommer også ann på livssituasjonen også, jeg tror ikke jeg hadde gjennomfør svangerskapet hvis det hadde skjedd meg nå etter å ha fått 2, etterhvert 3 barn, synes det er vanskelig nok å være så dårlig å ha så lite overskudd til barna min med dette planlagte svangerskapet, men kan jo ikke vite hva jeg hadde gjort.

For en forfærdelig og grusom situasjon!! Jeg hadde nok tatt abort med en gang! Jeg kan ikke si hvordan det er å bli voldtatt, kan bare tenke meg det, og ville ikke på noen måte ha noen verdens ting som minner meg om et slikt et monster!! Ihvertfall ikke et barn!

Back
Topp