hva hadde du følt/gjort

Søøtnoos

Elsker forumet
om pappaen din hadde gått fra stemoren din han hadde vært sammen med i 10 år, for  og så bli sammen med en ny en med en gang, vært sammen med hun  i 6 mnd og dra på ferie til syden med ho og gifta seg med hu der nede i hemmelighet????

Ikke godt å si - men er vel kanskje en grunn til at de gjorde det i hemmelighet??

Tror jeg hadde først blitt litt irritert over at han ikke sa noe, men samtidig er det jo hans liv og jeg kan jo ikke hindre han i gjøre det han gjør.. Han er jo en voksen mann...

Sittet meg ned og spurt hva som er grunnen til hans beslutninger og hvorfor han holder familien utenfor... så tatt det utifra de svarene man får der.

samme som jeg ikke vil at mine foreldre styrer mitt liv og kritiserer mine valg. jeg ville ikke ha reagert på hans valg, før jeg vet med sikkerhet hva som ligger til grunn for bruddet, og hvorfor han giftet seg i hemmelighet.
hadde han vært utro mot den "gamle" stemora med den nye, hadde jeg reagert. men likevel, det er et valg han gjør som et voksent menneske.

ORIGINAL: nurkeklar

Ikke godt å si - men er vel kanskje en grunn til at de gjorde det i hemmelighet??

Tror jeg hadde først blitt litt irritert over at han ikke sa noe, men samtidig er det jo hans liv og jeg kan jo ikke hindre han i gjøre det han gjør.. Han er jo en voksen mann...

ser ingen grunn ti og gjøre d i hemelighet... men det er jo hannes valg...vet ikke helt åssen jg skal forholde meg t d...

ORIGINAL: Kal-El

Jeg hadde tenkt midtlivskrise.

ORIGINAL: Mamman til leo!!

ORIGINAL: nurkeklar

ser ingen grunn ti og gjøre d i hemelighet... men det er jo hannes valg...vet ikke helt åssen jg skal forholde meg t d...

Nei det skjønner jeg godt.. vet ikke hvordan jeg ville gjort det heller...

men tenkte kanskje at hvis de har hatt et forhold e.l, kanskje derfor de ville holde det hemmelig.. Redd for hva du/dere ville si kanskje? Det jeg mente med at kanskje gjorde det i hemmelighet[:)]

ORIGINAL: LovelyTwo

Jeg hadde nok blitt skuffet inni meg... fordi jeg ikke fikk være del i bryllupet på noen som helst måte. men de er voksne folk som styrer sitt eget liv, så jeg hadde nok bare godtatt det. Jeg ville jo ikke at han skulle ha blandet seg i MITT liv og mine beslutninger... så da velger jeg å ikke blande meg inn i hans [:)]

akkurat slik jeg tenker.... og det sa jg til han og da sa han at han var skuffet over meg.... vet ikke helt hva j skal gjøre med det....

Back
Topp