Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nurkeklar
Ikke godt å si - men er vel kanskje en grunn til at de gjorde det i hemmelighet??
Tror jeg hadde først blitt litt irritert over at han ikke sa noe, men samtidig er det jo hans liv og jeg kan jo ikke hindre han i gjøre det han gjør.. Han er jo en voksen mann...
ORIGINAL: Mamman til leo!!
ORIGINAL: nurkeklar
Ikke godt å si - men er vel kanskje en grunn til at de gjorde det i hemmelighet??
Tror jeg hadde først blitt litt irritert over at han ikke sa noe, men samtidig er det jo hans liv og jeg kan jo ikke hindre han i gjøre det han gjør.. Han er jo en voksen mann...
ser ingen grunn ti og gjøre d i hemelighet... men det er jo hannes valg...vet ikke helt åssen jg skal forholde meg t d...
ORIGINAL: LovelyTwo
Jeg hadde nok blitt skuffet inni meg... fordi jeg ikke fikk være del i bryllupet på noen som helst måte. men de er voksne folk som styrer sitt eget liv, så jeg hadde nok bare godtatt det. Jeg ville jo ikke at han skulle ha blandet seg i MITT liv og mine beslutninger... så da velger jeg å ikke blande meg inn i hans [:)]
ORIGINAL: Kal-El
Jeg hadde tenkt midtlivskrise.