Hva hadde du dilla på i svangerskapet?

Nei, ikke noe sært. Men jeg er veldig glad i sjokolade (som vanlig :p), jordbær, snacksgullerøtter, iskaffe/kaffe (men jeg holder meg under grensen), og lefser :confused::p
 
Fikk ikke dilla på noe å spise, men jeg brukte bare dusjsåpe for menn til slutt :p
 
Appelsinjuice og druer siste måned av forrige svangerskap. Ikke noe spesielt foreløpig denne gang.. men fyser på fruktige ting denne gangen også.
 
Jeg er nå 13 uker på vei og jeg har dilla på knekkebrød med nøkkelost og må ha salt og pepper potetgull riflet fra maarud.
 
Fun saft med isbiter, sjokomelk, ristet brød med ost og syltetøy. Så ikke så altfor galt :) er bare 4 uker igjen til termin nå og, så regner med at det ikke dukker opp noen andre cravings siste tiden nå [emoji12]
 
Ikke spesielt sært, men hadde dilla på Pink Lady-epler og sjokolade alle tre svangerskapene. Da jeg skulle ha førstemann var jeg helt vill etter å lukte på vaskepulver siste trimester. Parfymefritt vaskepulver, syntes det luktet helt fantastisk :p
 
Melk, isvann, sjokomelk, frukt, mc donalds (bare en periode heldigvis![emoji28]) og i slutten fikk jeg dilla på Smash[emoji1360]
 
Back
Topp