Hva hadde du blitt glad for? (gave etter fødsel)

Kattepus84

Elsker forumet
Jeg har ei venninne og en kompis som har fått barn....
Skal jo gi en gave til ungen....Men lyst til å gi noe til foreldrene også...En liten gratulerer-med-poden gave.

Har dere noen gode forslag? Hva ville dere satt pris på? Som er til dere og ikke ungen???

Julemarsipan![:o]

Hehhe, men helt seriøst... hva med en DVD-film? Noe snacks?
Lag en julekurv av noe slag med litt frukt og digg, en film, kanskje en god massasjekrem eller noe om de er den type par?

englebarn - smykke
amme te kansje eller en annen te
brodder[8D]
hmmm vet ikke, men mye

Så kjekt[;)]

Jeg hadde satt pris på noe som har med velvære å gjøre. En føler seg ikke akkurat fresh etter å nettopp ha født[:-]
Hva med en god fuktighetsmaske til ansiktet (anbefaler clarins), nytt nattøy (mye oppe og vandrer om nettene/mater), hårkur o.l. Dèt hadde hvertfall jeg likt[;)]

min kjære søster( håper hun hopper over å lese dette innlegget[:D][:D]) har et lite barn og feirer bursdag snart. Kommer til å få noe med velvære og gjøre ja[;)] så uten å nevne for mye handler det om å gi et bidrag til at hun som nybakt mor skal føle seg fresh og få litt egotid[:D]

Bleiekake 

Jeg fikk en pakke med dusjsåpe og bodylotion fra tanta mi når jeg fikk eldstemann.
Satte utrolig stor pris på det[:)]

Englebarn-smykke...(Ønsket meg det, enda ikke fått det[8D])
Gavekort på en klesbutikk..

En venninne av meg fikk en kurv med vin, snacks, kremmer ++ En slik gave hadde jeg også blitt kjempeglad for.

ORIGINAL: Otilia

Bleiekake 

ja! med blanding av småprodukter til mor barn og far (og storesøsken)

Tusen takk for innspillene deres [:D][:D]

Har begynt å få en ide allerede :)

(noen som nevnte bleiekake...det er allerede en del av gaven til babyen...)

ORIGINAL: Otilia

Bleiekake 

Det lagde jeg til kusina mi på lørdag. Falt skikkelig i smak. Det var til alle 3 da, ikek bare foreldrene[:D]

Back
Topp