Hva hadde det gjort?

tamlin77

Glad i forumet
Jenta mi har fått beskjed om å bruke jern tilskudd og multivitaminer i tillegg til d-vitaminer grunnet lav fødselsvekt. Har tidligere skrevet at hun reagerer på dette, men det blir bare verre og verre. I hele natt og idag har kun bare grått. Har gjort det før og det går over når jeg kutter ut jern og multivitaminer. D-vitaminer tåler hun. HS mente jeg skulle vente et par uker for å prøve igjen. Som sagt så gjort. Har prøvd et par dager og helvete er løs. Har bare lyst til å kutte det ut. Sykehuset mente jeg måtte inn på utredning med vesla hvis hun ikke tålte det, men for HS var det et kjent fenomen, mange barn som reagerte sånn.
Hva hadde dere gjort????

Det er vel igrunn bedre og dra inn på sykehuset og finne ut av det,kanskje det bare er en av delene hu er allergisk mot,å da finner du jo ut av det! bedre å vite enn å gå å lure[:)]

jeg går selv på jern. og blir SÅ SYKT HARD I MAGEN! (sorry for detaljer) Så kanskje jenta de blir hard i magen av jern. da skjønner jeg godt at hun griner. er veldig vanlig og bli hard i magen av jern.

så gikk jeg en liten stund på Skanalca (kosttilskudd vitaminer og mineraler) Da ble jenta mi KJEMPE drålig! ville ikke sove og bare gråt og gråt! så sluttet jeg og ta de pillene så ble alt fint. For hun fikk det jo fra meg via melka.

ORIGINAL: MiniPuselabb

jeg går selv på jern. og blir SÅ SYKT HARD I MAGEN! (sorry for detaljer) Så kanskje jenta de blir hard i magen av jern. da skjønner jeg godt at hun griner. er veldig vanlig og bli hard i magen av jern.

så gikk jeg en liten stund på Skanalca (kosttilskudd vitaminer og mineraler) Da ble jenta mi KJEMPE drålig! ville ikke sove og bare gråt og gråt! så sluttet jeg og ta de pillene så ble alt fint. For hun fikk det jo fra meg via melka.

signerer det på det sterkeste.. aue

Ammer du? for da hadde det vel holdt med at du tar jern. for da får jo babyen det gjennom puppen :)

ORIGINAL: MiniPuselabb

Ammer du? for da hadde det vel holdt med at du tar jern. for da får jo babyen det gjennom puppen :)

Jeg fullpumper, har prøvd å ta multivitaminer jeg for at hun skal få det i melka. Men desverre med samme resultat[&:]

Back
Topp