hva hadde dere

Da hadde jeg blitt antagelig noe sinna[8|]

Han er sikkert redd, men da får han bare ta å gro et par baller og være der for ungen sin! Og deg!

Trur ikke det har vært noe samtale-emne her..
Sambo har vært med på ALT som handler om sønnen hans. Ifra første legetime som vi ha da e bei gravid og t alle turan på helsestasjon[:D]

Men har blitt litt snurt hvis han heller ha valgt jobb fremfor å være med på sykehuset.

MÆN!!!! Da kan hende at han er engstelig for operasjon på sin egen unge, og at jobben er en plass han klarer å ikke tenke på operasjon.
Prøv å snakk me han å finn ut om det e derfor han ikke vil være med på sykehuset.

Vel.. Jeg hadde nok gått fullstendig av skaftet. Heldigvis kunne aldri mannen min gjort noe sånt. [:)]
Selv om det er hans måte å si at han ikke takler det på, så er det likevel uakseptabelt.

ORIGINAL: Sicily

Vel.. Jeg hadde nok gått fullstendig av skaftet. Heldigvis kunne aldri mannen min gjort noe sånt. [:)]
Selv om det er hans måte å si at han ikke takler det på, så er det likevel uakseptabelt.

trur ikke det, for når han fikk høre at den opperasjonen aldri hadde gått feil, så sa han, mor de kunne vel være med?[:@]

ORIGINAL: Marlu

Hadde tenkt at det lå noe mer bak enn at han "bare ville jobbe". At han taklet situasjonen dårlig osv...

Men lett for meg å si som ikke er i den situasjonen, kanskje jeg først hadde blitt oppgitt og lei meg....

Signerer.

Nå kjenner jeg min mann, så vet at han takler sånt dårlig. Han skulle være med da eldste skulle i narkose, men rett før han skulle inn, så sa han bare nei, så da måtte jeg gå. Gikk helt greit det. Hadde ikke lyst selv, men takler sånt bedre enn han.

Han hadde nok aldri sagt at han ikke ville være med fordi han måtte jobbe. Mest fordi han jobber på båt, og er han ute, så er han ute... Kjenner han så pass godt, at hadde vi visst om denne opperasjonen i lang tid på forrhånd, så hadde han ordna seg fri.

ORIGINAL: prematurmor2010

trur ikke det, for når han fikk høre at den opperasjonen aldri hadde gått feil, så sa han, mor de kunne vel være med?[:@]

Håhåhåhåhå... Tror nok den som hadde oppført seg sånn mot meg ikke ville ant hva som traff ham når jeg var ferdig. [8D]

var jeg som sa at hun kunne være med hvis han ikke ville være med, slik at jeg slapp å være der alene. så jeg ba vel kanskje om det? MEN jeg hadde ikke regnet med det svaret jeg fikk i dag!

jeg hadde ikke skjønt hvorfor..... hadde blitt helt satt ut jeg, en selvfølge at begge er med

Da hadde jeg lurt på hva faen som har skjedd med kjæresten min og hvem han jeg prater med er..
For min partner kunne aldri gjort noe sånt,så jeg klarer ikke helt se det for meg engang..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Da hadde jeg lurt på hva faen som har skjedd med kjæresten min og hvem han jeg prater med er..
For min partner kunne aldri gjort noe sånt,så jeg klarer ikke helt se det for meg engang..

Godt svar, Villitrusa. [:)]

Hadde ikke gitt han valg!

ORIGINAL: Miss Fat

Hadde ikke gitt han valg!

Nei, det er og sant. Jeg hadde ikke spurt en gang.

Du vet hva jeg mener om saken! Om han er engstelig, takler det dårlig, synes det er kjedelig, samme pokker hva grunnen er, så får han søren meg manne seg opp og være der for dame og barn altså! Jeg blir så eitrandes forbanna, og hadde aldri, aldri, funnet meg i det der!

Back
Topp