hva hadde dere tenkt?

Meieriet

Elsker forumet
i dag var det fotografering i bhg. Jeg, som alltid har trudd jeg kom til å bli en slik avslappet og rasjonell mamma, har brukt omtrent en måned på å tenke ut hva lillesnupp skulle ha på seg. (crazy bitch... [&:])

Uansett da, så hadde vi ikke fått noe tidspunkt vi måtte komme i bhg i dag, og leverte henne sånn vanlig tid når en av oss jobber seint. Som var mellom halv ti og ti - alle må være i bhg til klokka ti.

Men da hadde de allerede tatt gruppebilde.

De tok altså gruppebilde før alle barna var kommet i bhg!! Og jeg er så lei meg fordi at gullet ikke fikk være med på bildet. Jeg synes det er kjempedumt at hun ikke får være med på sitt aller første gruppebhgbilde - og det er de ansatte i bhg sin feil. [:(] jeg holdt på å begynne å grine på jobb i dag da sambo fortalte det til meg, gikk rundt med klump i halsen i flere timer etterpå.

Rasjonelt?? Nei. Dumt? Ja. Kjempedumt! Sikkert tåpelig å bli så lei meg også. Kjenner jeg får tårer i øynene når jeg skriver det ned. Gaaah!!

(Det ble tatt bilde av hver enkelt unge litt senere, så det ble iallefall gjort.)

Hvordan tur dere dere hadde reagert? Hadde vært en ting om hun var sjuk, liksom. Men at vi ikke får beskjed om at vi må komme tidligere? Nei uff...

Hadde nok blitt utrolig skuffa. Veldig dårlig at de ikke ga beskjed om når fotograferinge startet.

ORIGINAL: Magica81

Hadde nok blitt utrolig skuffa. Veldig dårlig at de ikke ga beskjed om når fotograferinge startet.

Enig!

mhm - veldig rart. Det synes jeg også. Og sambo hadde hørt hun ene førskolelæreren si at "vi har visst glemt å gi beskjed" til en annen ansatt da han leverte - så det er jo ikke noe de ikke vet, liksom.

Jeg hadde blitt kjempesur og lei meg selv!
Hun ble jo levert innen kl.10, og da skulle de ringt dere når de ikke hadde fått beskjed om at hun var syk elelr hjemme fra bhg.
Dårlig, synes jeg [>:]

Vi fikk lapp med klokkeslett til de forskjellige avdelingene..

DÅRLIGT av barnehagen synes jeg!

Det der hadde jeg faktisk tatt opp med barnehagen! Såfremt dere ikke har fått beskjed om å møte på et visst klokkeslett.

Jeg hadde kommet til å sagt i fra siden di ikke informerte om tidspunkt.. så d får di ta på sin egen kappe syns nå jeg.. !!! Hva er poenget med gruppebilde vist ikke alle skal få mulighet til å bli med. Greit om noen er syke etc. etc men når man ikke får beskjed om når så er det bare teit..

Jeg hadde blitt skikkelig sint, skuffa og lei meg hvis de hadde tatt bilde uten barna mine.

Hvis det gjelder flere barn, ville jeg forlangt at bildet blir tatt på nytt, uten at dere skal betale noe mer.

ORIGINAL: Enaj

Jeg hadde blitt kjempe sint og krevd at de tok gruppebilde når alle var tilstede.

Sign.
Jeg hadde blitt rasende jeg også.
Sånt er stort for alle, og det er ekstra stas når det er første gangen.
Husker selv da vi skulle ta bilder på skolen. Det var morsomt og spennende!

(Hvis fotografen ikke kan, stiller jeg gjerne opp med kameraet mitt!)

ORIGINAL: Auliana

Vi opplevde nesten det samme i vår , da lille frøken skulle ta bilde i barnehagen. Hun hadde med seg en konvolutt med penger til fotografen, som ble lagt i hylla. Siste jeg sa før jeg gikk, var at pengene lå i hylla og at de kunne prøve å skifte kjole på henne dersom hun hadde møkket til den hun hadde på seg før de skulle ta potrettbilde.

Joda...ved henting lå konvolutten med pengene fortsatt i hylla....de hadde glemt det..det ble tatt gruppebilde der hun er med..vi fikk bildet gratis av barnehagen siden de hadde glemt at hun skulle ta potrettbilde.

Jeg var lei meg i flere dager...stakkars lille frøken som hadde holdt seg ren og pen hele dagen for å ta bilde...hehe..

Du er ikke den eneste som bli urasjonell lei deg, meieriet.

det er godt å høre!!

Bhg-bildene er jo på en måte litt staselig, så det er dumt når det ikke går. Og å glemme unger, da... Da føler man seg spesiell! NOT!!! [:'(][:'(][:(][:(]

ser det ikke bare er meg som reagerer, og at andre hadde reagert også. Bra at jeg ikke er sær!!

Jeg aner ikke om det var flere barn som ikke var med på bildet, jeg aner ikke om det var flere som ikke hadde fått beskjed. Prøvde å ta det opp i dag da jeg henta, men den ansatte som var der "avfeide" det litt med å si at hun fikk ikke være med hun heller, for hun kom på sein vakt. Akkurat som om det kan sammenlignes...

Får høre ved levering i  morgen - og så er det foreldremøte i neste uke om det trengs å tas opp med flere.

Jeg trur dessverre ikke jeg kan kreve at de skal ta nytt bilde heller - eller jeg kan jo alltids kreve det, men tviler på at det blir gjort noe med likevel.
Jeg er forresten redd for å begynne å sippe og ta til tårene når jeg snakker med bhg om det - hehe, det å få barn har fucka opp hele sinnelaget mitt!! [:D]

Hadde blitt rasende! Om det er noen trøst så glemte de å feire bursdagen til Olea[:@] De kan prøve seg én gang til.............

det var dårlig gjort.. tror jeg og hadde blitt litt lei meg..

I vår bhg bør de være til halv 10 (selvom vi aldri er der til det hehe)

Men når de skulle ta bilder fikk vi beskjed om at de måtte være der til 9..
syntes det er det minste man kan forlange å få beskjed om...

btw - jeg trur nok det var meningen at alle skulle få beskjed om oppmøtetidspunkt - men at de glemte å gi beskjed til oss...
selvfølgelig ikke greit! [:@][:@][:@]

ORIGINAL: lemo

Hadde blitt rasende! Om det er noen trøst så glemte de å feire bursdagen til Olea[:@] De kan prøve seg én gang til.............

Glemte de å feire bursdagen hennes????? Er det mulig??? Hadde kommet til å eksplodert!!![:@]

ORIGINAL: Magica81

ORIGINAL: lemo

Glemte de å feire bursdagen hennes????? Er det mulig??? Hadde kommet til å eksplodert!!![:@]

Jepp[&:] Hun hadde riktgnok bursdag på en lørdag, og det var midt i alle juleakiviteter, men allikevel.... Sa ikke så mye siden hun ikke hadde noe stort forhold til bursdager da, men de kan jo prøve seg i år!

Je hadde vørti SKIKKELIG IRRITERT... Å hadde det vært flere av unga som heller itte hadde fått vøri mæ, så hadde je fått mæ meg foreldra doms også tæll å klaga og forlangt at gruppebilde sku ti's på nytt!!!
 GRMF!!!!!!!!

ORIGINAL: Meieriet

btw - jeg trur nok det var meningen at alle skulle få beskjed om oppmøtetidspunkt - men at de glemte å gi beskjed til oss...
selvfølgelig ikke greit! [:@][:@][:@]

Da er d jo di som har gjort en feil å burde orne opp i det. Bynn å grin du så kanskje di skjønner alvoret i det!!!
I barnehagen til litja fikk allle skriftlig beskjed.

Det holder ikke, de burde ta nytt bilde når det er DE som har gjort en feil.

lemo: Jeg tror jeg hadde blitt rasende om de glemte dagen til Eirik altså. [:@] Det går ikke ann, lørdag, juleaktiviteter eller ikke. (Han har jo alltid bursdag på en fri dag!)

Back
Topp