Hva hadde dere syntes?

SillyDilly

Forumet er livet
Hvis besteforeldrene bruker bilde av deres unge i julekortet?

I år har vi ikke sendt et julekort så ikke så farlig, men fikk julekort i posten i dag av vår egen unge! Kjenner jeg koker!

DE har jo sendt til min fam også som får da av min sønn. DEtte gjorde de i fjor også - da sendte jo vi også, så folk fikk dobhbelt av vår unge![&:] liker det ikke! Er jeg teit?

Så koselig da! Da er de sikkert kjempestolt av sønnen din. Det er iallefall ikke noe å koke for! [;)]

Det hadde jeg bare syns var koselig. Er jo ikke som om de hadde brukt samme bilde som du. De er jo bare stolt over barnebarnet sitt!

ORIGINAL: Labambie

Så koselig da! Da er de sikkert kjempestolt av sønnen din. Det er iallefall ikke noe å koke for! [;)]

Syns det er litt rart når besteforeldre gjør slikt. Greit nok at de er kry over barnebarna sine, men det er da foreldrene som skal stå for utsending av bilder av sine egne unger. Man burde iallefall høre med foreldrene om det er greit først. [8|]

ORIGINAL: giggsy

Syns det er litt rart når besteforeldre gjør slikt. Greit nok at de er kry over barnebarna sine, men det er da foreldrene som skal stå for utsending av bilder av sine egne unger. Man burde iallefall høre med foreldrene om det er greit først. [8|]

Dette mener jeg også! I fjor spurte de, fordi de skulle ha av han OG hundene, men de sendte kun ut av han, noe jeg ikke likte for jeg syntes liksom det skal komme fra oss (i og med at vi sender til mange av de samme)

Er jo fint at de er stolte, men men! De ga også bort bilde av han - eller sviigermor til kusinene til sambo, men når hun fant ut at jeg gjorde det samme så ga hun ikke gaven, men føler ikke at jeg skal måtte "claim my right" til å gi bilder og sånn.

Ser mange ikke hadde reagert på det, så mulig jeg ikke tar det opp

Altså kun et bilde av ditt barn? Da hadde jeg nok blitt litt irritert. Men hvis det for eksempel var et bilde av mitt barn sammen med besteforeldrene, så hadde det ikke gjort så mye. Og hvis det i tillegg var flere bilder med andre motiver hadde jeg ikke brydd meg.
Men på den andre siden så skjønner jeg jo at det egentlig er en positiv ting. Julekort brukes jo til å oppsummere det som har vært viktig for mennesker gjennom det siste året, og det er jo veldig koselig hvis besteforeldrene ser på mitt barn som så viktig for seg.

ORIGINAL: Marlu

hadde bare syns det var koselig hvis mormor eller farmor vill skryte av barnebarnet [:)] Spesiellt hvis jeg selv ikke tok meg bryet med å sende ut kort...

enig!

ORIGINAL: Habib Galbi

hva er grunnen til at du misliker det? jeg hadde blitt kjempe glad. de hadde jo ikke gjort det hvis ikke de var så glad i han:))

Skjønner ikke at det er noe grunn til å bli sur for det[8|].

Syns de kunne spørt deg først da.
Men ellers er det jo bare koselig[:)]

ORIGINAL: Habib Galbi

ORIGINAL: SillyDilly

Dette mener jeg også! I fjor spurte de, fordi de skulle ha av han OG hundene, men de sendte kun ut av han, noe jeg ikke likte for jeg syntes liksom det skal komme fra oss (i og med at vi sender til mange av de samme)

Er jo fint at de er stolte, men men! De ga også bort bilde av han - eller sviigermor til kusinene til sambo, men når hun fant ut at jeg gjorde det samme så ga hun ikke gaven, men føler ikke at jeg skal måtte "claim my right" til å gi bilder og sånn.

Ser mange ikke hadde reagert på det, så mulig jeg ikke tar det opp

ser fortsatt ikke det er så galt,men derimot.
Hvis du er så streng på det med bilder så synes de burde få vite det.

Hmm, ja men vil ikke såre noen! Hehe.. Litt rar sånn, men jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg reagerte sånn. Bare det at jeg er så "stolt" av han, og vil ha den gleden av å sende kortet selv, men men! I år som sagt er det eneste året vi ikke sender så ikke så farlig.

Men på en annen side er jeg jo kjempe glad for at de er stolte besteforeldre

Hadde du reagert dersom det var dine foreldre? Hva synes faren?

Jeg personlig synes ikke det er noe å ta på vei over, men det er mer realt å ta det opp, enn å gå å irritere seg over svigermor. Men dersom du ikke hadde reagert hvis det var egne foreldre, så bør du nok gå litt inn i deg selv [:)]

syns det var merkelig gjort[&:] jeg hadde reagert!

ORIGINAL: lumina og Erik

Hadde du reagert dersom det var dine foreldre? Hva synes faren?

Jeg personlig synes ikke det er noe å ta på vei over, men det er mer realt å ta det opp, enn å gå å irritere seg over svigermor. Men dersom du ikke hadde reagert hvis det var egne foreldre, så bør du nok gå litt inn i deg selv [:)]

han og min familie syntes det er rart - og det er ikke et tema med min familie for de hadde aldri gjort det, og hadde de så hadde de spurt først, og da hadde jeg foreslått et familiebilde[:)]

Back
Topp