Hva hadde dere sagt?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Dere spør besteforeldre i juli om de kan passe ett barn første helga i november.. De sier ja..
Så i august igjen spør du igjen for sikkerhetsskyld da du skal bestille billetter, og de sier fortsatt ja.. Dette er til en kinofilm som er spes,da det er et familiemedlem som har laget filmen og så premierefest etter filmen..

Så idag (en uke før pass) sier de at de ikke kan fordi de er bedt i bursdag til en i familien.. Dette ble de spurt om i september..

Hvordan hadde dere reagert?

Jeg hadde blitt forbannet! Du har spurt flere ganger og de har garantert deg at de kunne passe.

Jeg hadde blitt irritert og skuffet. Det er veldig dårlig gjort.

Det var jammen dårlig gjort!
Jeg hadde nok spurt de hvorfor de ikke kunne sagt dette før om de fikk spørsmålet i september. Si at dere er veldig skuffet.

Ble skuffa og irritert.. Men det er 80 årslag (til en søster de nettopp har gjenopptatt kontakt med) så tenker litt at jo,det er kanskje viktigere enn å passe for oss som "bare" skal på kino og fest..

Ble skuffa og irritert.. Men det er 80 årslag (til en søster de nettopp har gjenopptatt kontakt med) så tenker litt at jo,det er kanskje viktigere enn å passe for oss som "bare" skal på kino og fest..

Mulig det, men å si ifra en uke før passet når de hadde så god tid på seg? Lite kult.

Vet at mine egne foreldre hadde droppa den bursdagen om de hadde sagt ja til å passe!! Hadde noen plutselig ombestemt seg i siste liten hadde jeg blitt irritert!! Du har jo gått å gledet deg så lenge og når du spør så tidlig for å være sikker på at de holder dagen ledig er det hvertfall irriterende.......

Mine foreldre hadde også glatt droppa bursdagen..
Hvertfall hvis det var en søster de hadde gjenopptatt kontakten med for få mnd siden etter 20 år..

Mine foreldre hadde også glatt droppa bursdagen..
Hvertfall hvis det var en søster de hadde gjenopptatt kontakten med for få mnd siden etter 20 år..
Jeg tenker at det kanskje er viktig å vise jeg da at man er interesert i å ha kontakt og derfor går man.

Men ja jeg hadde blitt skuffet.

Hva jeg hadde sagt? Jeg er ganske sikker på at jeg hadde sagt noe i denne durern:
Seriøst? Nå har jeg spurt flere ganger og du har bekreftet at dere kan passe ungen. Det er kjempe fint å se hvilke prioriteringer dere har og at det betyr så mye for dere å tilbringe tid med barnebarnet. Jeg skal alltids klare å forklare ungen hvorfor hun ikke skal til dere likevel. Ikke regn med at dere blir spurt igjen ved en annen anledning.

Jeg hadde blitt forbannet og fortalt dem hvor utrolig dårlig gjort dette er.

Hadde blitt veldig skuffet og irritert. Forstår jo at de vil i den bursdagen, men hadde forventet et spørsmål om vi kunne finne anna barnepike asap når de ble bedt ..

Hva jeg hadde sagt? Jeg er ganske sikker på at jeg hadde sagt noe i denne durern:
Seriøst? Nå har jeg spurt flere ganger og du har bekreftet at dere kan passe ungen. Det er kjempe fint å se hvilke prioriteringer dere har og at det betyr så mye for dere å tilbringe tid med barnebarnet. Jeg skal alltids klare å forklare ungen hvorfor hun ikke skal til dere likevel. Ikke regn med at dere blir spurt igjen ved en annen anledning.

Helt enig i denne! Så ville jeg ha spurt om det ikke var noen mulighet for å ta med barna da?

Back
Topp