Hva hadde dere madammer til middag idag? ;)

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Her gikk det i panert torsk, ris saus og grønnsaker,...har begynt å bli kvalmpå kveldene men hjelper alltid med mat :-D merker eg spiser mer også x-)

I dag ble det så kjedelig som hjemmelagd gratinert pytt i panne :p I morgen blir det også kjedelig, men jeg er virkelig ikke i humør, og ikke har jeg ork, til å lage fancy middag :P

ser den , i går ble det bare grandis. Orket ikke tanken på å stå å lage mat. Var super uggen. Av og til er det enkleste det beste ! ;-)

I går var det kjøttboller med fløtesaus, potetmos og tyttebær . Sånn går det når Ovedie på fire år bestemmer :rolleyes:

løvstek med hamburgerbrød og pommes frites ble det her i går :-) i dag blir det fiskeboller i hvit saus :-) skulle egentlig ha hjemmelagde kjøttkaker i dag som er sambo sin oppgave å lage, men han skal få slippe det i dag da vi har hatt en 2 åring som har holdt oss våken store deler av natta og sambo måtte opp litt før 05 for å dra på jobb.

Det høres digg ut! Løvbiff og pommesfrites.. :bigsmurf Det må eg å ha en dag hehe

ser den , i går ble det bare grandis. Orket ikke tanken på å stå å lage mat. Var super uggen. Av og til er det enkleste det beste ! ;-)

Grandis er faktisk en av få ting jeg klarer å spise uten at det blir kvalmt. Alt mat med mye fett, for mye smak eller som er for mektig takler jeg ikke. Men grandis er liksom helt ok :P

Back
Topp