Hva hadde dere gjort???

Starlight Girl

Glad i forumet
Jeg har en nabo over meg som hele tiden spiller høy musikk på kvelden og i helgene, begynner alltid midt i legging av ungen min.
Bassen er på fullt! jeg godtar musikk, men man trenger ikke ha bassen på fullt heller da..

Nå sendte jeg henne beskjed på en hyggelige måte..
Hun hadde nemlig gått til min bror og klaget på det jeg hadde sagt, og sa jeg ikke var helt som jeg skulle [8|]

Noen ganger låner hun ut leil sin til venner når hun jobber, det er så irriterende, det går nesten ikke en helg uten musikk ovenfra.

Jeg er bare så møkk lei den måten hun oppfører seg på.

Fikk svar tilbake at jeg måtte roe meg ned ett hakk og at hun ikke gadd å ta hensyn bare fordi jeg hadde en unge som skal sove [8|]
Jeg fikk heller flytte på landet om jeg ikke likte at hun spilte så høy musikk..

syns bare det er så dårlig oppførsel, for jeg har ikke klaga mye, ofte har jeg sitti på nåler redd for at jenta mi skal våkne av musikken.
Har bare klaga når det har vært såpass høyt at jenta mi har våknet hylskrikende og redd [&:]

ORIGINAL: CogJ

det skal være rolig etter kl 20 og stille etter kl 23.. helg eller ei..

Såååe, hun må flytte på landet om hun vil spille så høy musikk[:-] Går ann å ha normal folkeskikk!! [:'(]

Du får sende naboklage til hun.. skriv ned når musikken begynner og når den slutter..

virker nesten som hun gjør det med mening, side hun vet når jeg legger ungen min[8|]

ORIGINAL: Starlight Girl

det skal være rolig etter kl 20 og stille etter kl 23.. helg eller ei..

Såååe, hun må flytte på landet om hun vil spille så høy musikk[:-] Går ann å ha normal folkeskikk!! [:'(]

Du får sende naboklage til hun.. skriv ned når musikken begynner og når den slutter..

virker nesten som hun gjør det med mening, side hun vet når jeg legger ungen min[8|]

desverre så finnes de og.. Jeg klagde på naboen som hadde full musikk kl 02.30 om natten.. fikk beskjed om å gi ungen sovepille [:'(] Sa de fikk roe seg ellers ringte jeg politiet.. da truet han med å knuse hode mitt..
Ble stille etterhvert[:'(]

Jeg haaaaaaater blokklivet[:o]

herregud da for ett menneske!! [:@]

Ja skjønner det, dette er stort hus med 9 leil, der jeg bor.

Skalprøve å finne meg noe annet sted, men er ikke lett, var bare 5 idag og jeg er ikke ute etter bitte små leil, vil helst ha noe større enn det jeg har nå.

Jeg hadde jammen tatt vaske kosten og donka i taket tilig på mårran, for fy for et menneske! Blir sinna av å lese dette jeg! Bråka med kasseroller osv. det er faktisk noe som heter vanlig folkeskikk og høffelighet ,men når man ikke viser respekt i det heletatt, så kan man faan ikke forvente å få det tilbake heller.
Å da hvis hun klager så er det bare å si "du kan flytte på landet hvis du ikke liker bråk"

Makan t dritt kjærring!

Sende klage?! Leier eller eier hun? Eier hun så klag til styret, leier hun så klag til eieren. Og er det full musikk og de ikke vil dempe seg, så ring snuten. Her i sandefjord kommer de iallfall gledelig for å ødelegge fester og musikkspilling på natterstid[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Sende klage?! Leier eller eier hun? Eier hun så klag til styret, leier hun så klag til eieren. Og er det full musikk og de ikke vil dempe seg, så ring snuten. Her i sandefjord kommer de iallfall gledelig for å ødelegge fester og musikkspilling på natterstid[8D]

hun eier og derfor er hu så frekk å mene at jeg som bare leier har ikke så mye jeg skulle ha sagt...

haha her i larvik er de ræva på å komme når det er høy musikk etc, de tar seg god tid om de kommer i det hele tatt..

Back
Topp