hva hadde dere gjort...

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
jeg skal/skulle egentlig på festivel siste helga i juni...men fant jo ut at jeg er gravid...så sa at jeg heller ble hjemme med morgenkvalmen...men er ikke noe kvalm...er trøtt bare...

hadde dere reist på festival da? har veldig lyst..mest for å være på tur med sambo, og mange trivelige mennesker..men uff, litt dårlig samvittighet kanskje..for spiren... [8|] 

og tenk om jeg blir kvalm den uken det vi er på tur? fylle-ånde og sigarettlukt.. [&o] vet jo ikke om det er ille denne gangen enda, men sist jeg var gravid så sleit jeg med de luktene...

men så langt har ikke dette svangerskapet vært i nærheten av det forrige..

Reis på tur og kos deg!![:D]

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Reis på tur og kos deg!![:D]

SIGN[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

reis!

Synes du skal reise, og kose deg[:)]

Jeg har vært litt frem og tilbake ang Roskildefestivalen, kommet frem til at jeg ikke gidder ligge der, men reiser inn for en dag, for å se OASIS![:D]

jeg har veldig lyst ja.. skal se det an..har vært velig kvalm hele dagen idag, så det spørs om ikke kvalmen holder på å komme for fullt..

ORIGINAL: bibbiii

jeg har veldig lyst ja.. skal se det an..har vært velig kvalm hele dagen idag, så det spørs om ikke kvalmen holder på å komme for fullt..

huff så kjedelig... er bare littegranne kvalm om morgenen foreløpig og det er ikke noe kjekt

Back
Topp