Hva hadde dere gjort?

SavnerBarn!

Elsker forumet

Var innom på jobben i dag og der er det skikkelig dårlig stemning.
Har fått ny daglig leder som har omgjort alt, så nå får vi mindre jobb, og de fleste av oss er avhengige av den lønna vi får.
Men neida, vist vi kun jobbet for pengene var vi på feil sted, og vist vi ikke var villig til å jobbe litt overtid (med det menes de som MÅ gå kl 16.00 og ikke kan stå litt lenger fordi de må hente barn i barnahagen og sånn) så jobbet de på feil sted...
Syns det begynner å bli skikkelig utrivelig og har ikke lyst til å fortsette å jobbe der. Har fått beskjed av legen og fysioterapauten at de helst vil at jeg finner meg en annen jobb pga denne jobben ikke er bra for armene mine.
Eneste er at jeg har ingen annen jobb å gå til og må ha den lønna, ellers hadde jeg sagt opp.
Skal begynne å studere litt så ikke bare bare å finne en jobbe som passer sammen med studiene vist dere skjønner.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre men har ikke lyst til å fortsette der, og kan nok ikke så lenge heller pga helsa. Men jeg trenger pengene.

Hva hadde dere gjort?
Finnes det noe opplegg på nav som gjør at jeg kan få penger mens jeg studerer?

Ble vel litt rotete men håper dere skjønner hva jeg mener...

Omskulering kanskje????

Ja var noe sånt jeg tenkte på...
har sendt noen mailer her å der nå så håper å finne ut litt mer.

ORIGINAL: KjerstiM

Ja var noe sånt jeg tenkte på...
har sendt noen mailer her å der nå så håper å finne ut litt mer.
Lykke til!!

Tror omskolering er eneste måte for deg å få penger mens du studerer på, men det er ikke så lett som det var før. Du må prøve deg i det yrke du kunne tenke deg å utdanne deg til i noen måneder før du kan starte på studiere osv...

Har ikke vært aktuelt for meg, men en jeg kjenner... så vet ikke noe mer om det[8|]

Hvis du har sykdom som gjør at du ikke kan utføre det arbeidet du har kan du søke om yrkesretta attføring. Og det virker jo som om legen din er på din side, så da ville jeg prøvd å søke det. Er i gang med det selv.

Ok.
Åssen virker dette med yrkesretta attføring da?

Ok.
Åssen virker dette med yrkesretta attføring da?

vet ikke mye selv enda. Men etter hva de fortalte med på NAV blir man vurdert, hva slags arbeidsevne man og hva man kan mestre. Å så prøver man ut arbeid ved hjelp i fra NAV evt kan man utdanne seg med støtte fra NAV.

Dere skal jo ha varsel om dere skal få mindre timer, hvis ikke har hu vel ikke lov og bare gjøre slik... hadde blitt rimelig sinna om det skulle ha skjedd på min arbeidsplass. og om dere er mange kan dere vel gå videre med det til hennes sjef igjen[;)] 

er sikkelig dritt og jobbe en plass der ikke en trives og har appåtil en muggen 'sjefete' sjef[:'(]

Hun er kona til sjefen...[&:][:'(]
Og de gjør hva de vil å sier vi får bare si opp vist vi vil det. For de vet at vi er avhengige av den jobben alle sammen...men de fleste leter etter ny jobb nå...[;)]

Hun er kona til sjefen...[&:][:'(]
Og de gjør hva de vil å sier vi får bare si opp vist vi vil det. For de vet at vi er avhengige av den jobben alle sammen...men de fleste leter etter ny jobb nå...[;)]

å herregud, ja da er det kanskje best og bytte jobb, håper de ender opp med null ansatte da[:-]

Back
Topp