Hva hadde dere gjort???

x1xPastella

Forumet er livet
Grrrrrrrr

Jeg har en uansvarlig søster... Må bare blåse ut!!!

Her har vi fått en beskjed om at pappa har kreft... Og hu sitter i USA og ikke aner en shit... Hu skulle kommet hjem på tirsdag, og på facebook finner jeg ut at hu jaggu har blitt der lenger en planlagt!!!

Hva med å si i fra til oss hjemme???????????

Jeg begynner å bli redd jeg nå... Alt kan jo ha skjedd!!!

Historien er at hu studerte 3 mnd der før jul og møtte en kar fra dominikanse republikk... Og han skulle hu besøke nå!!!

Her sitter jeg da 190 mil unna mine foreldre... Og har en søster som ikke tenker så mye lenger enn nesa si!!!

Hvordan type kreft? Og vet hun det?

Hvis hun ikke vet det, så har hun da ikke ett reelt valg.
Hun er kanskje forlelsket? Og forelskete mennesker er egoister [;)]

ORIGINAL: EmsN

Vet ikke om jeg skjønte det helt, men...
Hu kan jo ikke klandres hvis hu ikke vet noe...? Var det noe grunn for at hu skulle komme hjem,da?
Kan du ikke ringe henne og fortelle hva som har skjedd...?

Jeg glemte vel å si at vi har prøvd å ringe hu sia tirsdag... Og hu har ikke telefonen på...

Flere som har sendt på facebook at hu må ta kontakt med de hjemme...

Jeg deriblant...

Grunnen til at hu skulle komme hjem er at billetten hennes var på tirsdag...

Det er litt prinsippet at man sier i fra hjemme når man blir lenger enn avtalt...

Tilbakeslag på kreft i blæra... en del værre enn sist...

Ikke at vi er helt redd for den kreften for han har store sjanser for å bli frisk igjen...

Men som sagt før... Prinsippsak å si i fra til de hjemme!!!

ORIGINAL: Pastella

Vet ikke om jeg skjønte det helt, men...
Hu kan jo ikke klandres hvis hu ikke vet noe...? Var det noe grunn for at hu skulle komme hjem,da?
Kan du ikke ringe henne og fortelle hva som har skjedd...?

Jeg glemte vel å si at vi har prøvd å ringe hu sia tirsdag... Og hu har ikke telefonen på...

Flere som har sendt på facebook at hu må ta kontakt med de hjemme...

Jeg deriblant...

Grunnen til at hu skulle komme hjem er at billetten hennes var på tirsdag...

Det er litt prinsippet at man sier i fra hjemme når man blir lenger enn avtalt...
Da skjønner jeg godt dere blir bekymret. hadde blitt kjempe redd for at noen hadde skjedd henne. Men bra hun har skrevet på facebook i det minste da[X(]
Håper dere får fatt i henne.

Trist det med faren din..[:(] Håper han blir frisk.

Ja,da blir jo saken en litt annen... Er det ingen som har hørt noe fra henne på flere dager så hadde jeg etterlyst henne,jeg.. Har hun sagt noe om hvor mye over hun skulle være,da..?

Nei står bare noen dager lenger!!!

ORIGINAL: Pastella

Ja,da blir jo saken en litt annen... Er det ingen som har hørt noe fra henne på flere dager så hadde jeg etterlyst henne,jeg.. Har hun sagt noe om hvor mye over hun skulle være,da..?

Nei står bare noen dager lenger!!!

Og det var på tirsdag...? Og ingen har fått tak i henne...? Hadde etterlyst henne om hun ikke hadde gitt lyd fra seg innen tirsdag igjen,jeg...

ser ut som det blei skrevet i går.. Akkurat den tenksten der!!! Heldihvis så er hu litt aktiv å legger igjen noen spor for oss å gå etter...

Hu er gammel nok til å passe på seg selv da...

Hu er 24 til sommern...

Back
Topp