Hva hadde dere gjort...?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Om deres baby/unge hadde sovnet for kvelden kl 19.. og våknet igjen nå kl 01-02 og gråtet... fått pupp.. men nekter å sove igjen... bare gråter og gråter.. akkurat som hun holder på når vi skal legge henne kl 19... Og ser at hun er fortsatt trøtt.. klør seg i øynene og ørene.. som hun pleier når hun er trøtt.. redd hun skal vekke nabolaget her jeg[&:]

Hva hadde dere gjort? Startet om igjen... eller tatt opp?

ja det er ikke alltid det er så lett å få en unge til å legge seg...men så lenge det har fått stell og mat , så synes jeg det er viktig med rutiner. 
får vis du tar henne opp hver gang hun gråter så blir det en vane som blir vanskelig å bli kvitt...ikke ta hun opp fra senge ,Prøv heller  å vare der PÅ ROMMET til hun roer seg...DET TAR TID OG TOLMODIGHET..
LYKKETIL[:)]

Er ikke vanlig hos oss at hun våker og nekter å sovne igjen.. gudskjelov.. men hender hun våkner, men da sovner hun med en gang igjen etter at hun har fått pupp.. men denne gangen nektet hun... hun er så tett i nesen også.. så tok henne opp jeg... uff.. vet det ikke er så smart.. men tenkte kanskje det kunne være nesen.. at det plaget henne for mye..

prøv å ha litt mm i nesen hennes, har hørt det kan hjelpe.
dessuten mener nå jeg at når barna er syke gjelder ikke alle de vanlige reglene om rutiner og sånt...

ORIGINAL: dumidalia

prøv å ha litt mm i nesen hennes, har hørt det kan hjelpe.
dessuten mener nå jeg at når barna er syke gjelder ikke alle de vanlige reglene om rutiner og sånt...

jeg sier meg enig i det... er ungen dårlig så er`n dårlig..

Back
Topp