Hva hadde dere gjort?

Nøffe

Betatt av forumet
I dag så klarte jeg å snuble i ei trappegrind og falle over den så jeg fikk grinda i magen [emoji33] Ville dere ringt og fått en legesjekk eller satset på at det gikk bra?
Det gjør ganske vondt i magen nå, men det er mest utenpå, og ikke inni [emoji39]

Jeg ville ha tatt kontakt for en sjekk bare for å vite att alt er bra.. bedre å ringe en gang for mye syns jeg

I dag så klarte jeg å snuble i ei trappegrind og falle over den så jeg fikk grinda i magen [emoji33] Ville dere ringt og fått en legesjekk eller satset på at det gikk bra?
Det gjør ganske vondt i magen nå, men det er mest utenpå, og ikke inni [emoji39]

Siden det er såpass tidlig ligger fosteret godt beskyttet under skambeinet, derfor hadde jeg ikke blitt veldig bekymret. Har en liten en på 1,5 år som har gitt meg noen reale spark i magen, det har gått veldig fint. Hadde det vært senere hadde jeg nok tatt en sjekk pga morkakeløsning osv. Men er du veldig bekymret så få deg en sjekk, det er ikke bra å bekymre seg[emoji173]

D er godt å høre du har fått bekreftet att d var ikke noe å bekymre seg for[emoji173]️[emoji173]️

Urk, så skummelt! Godt det ser ut til å ha gått helt fint. De ligger jo veldig godt beskytta nå. :) Jeg gikk på trynet for noen uker siden, men klarte heldigvis å lande sånn at magen ikke fikk noe støt. Beina derimot. :hilarious:

Isj, håper vi ikke faller noe mer fremover [emoji4]
Ja, det sa legen også, at de ligger langt nede enda, så d var ingen fare [emoji4]

Back
Topp