Hva hadde dere gjort?

lihhhnn

Elsker forumet
Jeg har ei venninne som har slitt litt økonomisk å trengte hjelp. Hun har også spiseforstyrrelse, en spiseforstyrrelse som ikke mange vet om.(overspisningssyndrom)
Hun har søkt hjelp veldig lenge, men aldri fått den hjelpen hun trenge.
Å vinter kontaktet hun luksusfellen, å de sa ja til å hjelpe henne. Dette ble sendt på TV igår. Hun og TV3 spurte om jeg ville bli med og jeg sa selvfølgelig ja! Jeg kjenner det så på kroppen idag. Jeg er utrolig stolt over hva hun har klart å få til!

Jeg kjenner jeg angrer litt på at jeg sa ja til å bli med. Med tanke på min familie. Alle sier de syns jeg er helt utrolig som støtter min venninne på denne måten.

Skjønner ikke hva som skal være negativt med å støtte andre?? Synes det er flott av deg jeg. :-)

Er så mange som slenger med leppa. Jeg tåler vist ingenting i denne tiden. Tar meg nært av alt

Pr kåt venninne.

Den som satt seg mest!

Drit i hva andre skal slenge med leppa om. Folk tror hva de vil uansett hva man gjør. Jeg synes det er flott at du velger å støtte din venninne. Støtte som hun helt sikkert trenger :)

Er jo bare utrolig flott av deg å gjør noe slikt. Å de som snakker negativt er bare sjalu ( utrolig teit ). Å skulle nok ønske de kom på tv.

Man må blir rak i ryggen når man venter barn. Det er ingen som dømmer hverandre mer enn andre foreldre eller mennesker som ikke har barn :) så bare vær stolt av den jobben du gjør å stol på deg selv at du gjorde det som føltes riktig for deg!

Back
Topp