Hva hadde dere gjort?

samaha27

Elsker forumet
Er så usikker på om jeg skal ta en tlf til føden for å høre hva jeg skal gjøre..Som jeg har skrevet før våknet jeg av harde tak til rygg natt til mandag som i løpet av mandagen avtok igjen..I går kjente jeg ikke anett enn vesla som rørte seg..Ikke noe antydning til noe anett..For en gang skyld la jeg meg tidlig i går for følte for d selv rett å slett..Natten ble ikke god i d hele tatt..Var oppe på min faste tid på do v to tiden før jeg la meg igjen..Bråvåknet v fire tiden igjen å følte at trusa var våt så sjekket fort i panikk før jeg gikk på do igjen..Var ikke våt, men fuktig liksom..Med d samme jeg sto opp fikk jeg skikkelig sammentrekning nederst i magen igjen som dro seg både til rygg å nedover føttene og samtidig Nedpress..Etter dette fikk jeg ikke sove igjen for d ga seg ikke..Drev sånn av og på til jeg til slutt sto opp..Ingen stilling hjalp..Dette driver fortsatt på uansett om jeg står eller ligger på sofaen, men syns liksom ikke de blir orntlig regelmessig..Derfor blir jeg usikker på om jeg skal kontakte føden for å rådføre meg hva jeg skal og ikke..Er jo over en times kjøring utover dit så syns i grunn d er bortkastet å reise dit for sjekk for så å kanskje bli sendt hjem igjen..På tre av de fire andre har jeg ikke fått orntlig i gang riene heller før dem har tatt vannet og heller aldri sett den slimproppen så dette igjen gjør meg også usikker på hva og hvor lenge jeg skal drøye d hele..Har heller aldri hatt lange fødsler..Hva hadde dere gjort?

Da ville jeg ringt jeg! Kan jo være de kan være litt behjelpelig å strippe litt. Holdt på med uregelmessige rier i 4dager med førstemann(litt som du forklarer bare at det kunne gå timer mellom), dro til slutt inn til føden for å finne ut om det egentlig var igang av nysgjerrighet. Hun sjekka og det var 2cm, så strippa hun litt. Jeg dro hjem men hadde ikke før komt inn døra da det haglet på med regelmessige vonde rier! Så det var nok strippinga som gjorde det da :)

I og med det har gått fort med deg tidligere så kan det jo være du slipper dra hjem etter sjekken ;)

Ville ha ringt og hørt hva de sa, forstår en time hver vei er kibt men det er lang reise om du venter for lenge:/

Hvordan går det? :)

Har opplevd og opplever akkurat det samme.. Jeg mista slimproppen på lørdag, men tidligvis så mista jeg ikke alt. Får litt og litt til hver gang jeg går på do, men den er ren. Ikke no blødning eller no. Og siden mandag kveld så har jeg fått kraftige kynnere som går til korsryggen og det gjør vondt. Ikke skikkelig vondt, kan liksom puste og holde meg men de er fortsatt veldig ubehagelige og får ikke sove av dem. Idag klarte jeg ikke mer og jeg bestemte meg for å ta en tur til sykehuset de sjekket meg og jordmor sa at jeg ikke hadde no åpning enda :( Og grunnen til at jeg får de smertene er fordi livmoren har begynt å modnes.. Så her sitter jeg med de ubehagelige smerter i korsryggen og kynnere som kommer og går hver 5-10 min:(:(

Hvordan går det nå med deg?

39 uker og 6 dager idag.
Termin 1 des.

Er fortsatt hjemme..Ringte til en jordmor i nærheten her å rådførte meg litt..Hu kunne ikke ta meg i mot da så jeg satsa på å bli rolig..Hu trodde kanskje at lillemor sperret for vannet så at d var derfor d bare blir fuktig i trusa for da ligger jenta og danner en propp å d kommer bare litt og litt..I dag da jeg tørket meg oppdaget jeg at d var kommet tykt slimlignende i trusa så kanskje d er noe av slimproppen?

Er fortsatt hjemme..Ringte til en jordmor i nærheten her å rådførte meg litt..Hu kunne ikke ta meg i mot da så jeg satsa på å bli rolig..Hu trodde kanskje at lillemor sperret for vannet så at d var derfor d bare blir fuktig i trusa for da ligger jenta og danner en propp å d kommer bare litt og litt..I dag da jeg tørket meg oppdaget jeg at d var kommet tykt slimlignende i trusa så kanskje d er noe av slimproppen?
Høres ut som slimproppen går ja :) men hvis hun jordmora tror at vannet går litt og litt så bør man vel dra til føden for å få det sjekket, er det ikke noe slikt at hvis vannet går så bør man settes igang innen 3 dager pga infeksjonsfare? Men jeg mener å ha lest her en plass at det kan komme litt væske når slimproppen går. Kan jo være slimproppen har brukt litt tid på komme ned :p

Høres ut som slimproppen går ja :) men hvis hun jordmora tror at vannet går litt og litt så bør man vel dra til føden for å få det sjekket, er det ikke noe slikt at hvis vannet går så bør man settes igang innen 3 dager pga infeksjonsfare? Men jeg mener å ha lest her en plass at det kan komme litt væske når slimproppen går. Kan jo være slimproppen har brukt litt tid på komme ned :p
Får bare vente å se..Har drevet m skikkelig mensmurring helt nederst i dag å fikk akutt to sammentrekninger i sted igjen så vet ikke helt hva d kan være..Nedpress er der fortsatt så får bare følge m å se hva d blir og ikke

Ja det er sikkert slimpropp, den er sånn veldig klistrete. Ligner på gelatin, hehe. Lykke til. Vi for håpe noe skjer snart med oss:D

Back
Topp