Er så usikker på om jeg skal ta en tlf til føden for å høre hva jeg skal gjøre..Som jeg har skrevet før våknet jeg av harde tak til rygg natt til mandag som i løpet av mandagen avtok igjen..I går kjente jeg ikke anett enn vesla som rørte seg..Ikke noe antydning til noe anett..For en gang skyld la jeg meg tidlig i går for følte for d selv rett å slett..Natten ble ikke god i d hele tatt..Var oppe på min faste tid på do v to tiden før jeg la meg igjen..Bråvåknet v fire tiden igjen å følte at trusa var våt så sjekket fort i panikk før jeg gikk på do igjen..Var ikke våt, men fuktig liksom..Med d samme jeg sto opp fikk jeg skikkelig sammentrekning nederst i magen igjen som dro seg både til rygg å nedover føttene og samtidig Nedpress..Etter dette fikk jeg ikke sove igjen for d ga seg ikke..Drev sånn av og på til jeg til slutt sto opp..Ingen stilling hjalp..Dette driver fortsatt på uansett om jeg står eller ligger på sofaen, men syns liksom ikke de blir orntlig regelmessig..Derfor blir jeg usikker på om jeg skal kontakte føden for å rådføre meg hva jeg skal og ikke..Er jo over en times kjøring utover dit så syns i grunn d er bortkastet å reise dit for sjekk for så å kanskje bli sendt hjem igjen..På tre av de fire andre har jeg ikke fått orntlig i gang riene heller før dem har tatt vannet og heller aldri sett den slimproppen så dette igjen gjør meg også usikker på hva og hvor lenge jeg skal drøye d hele..Har heller aldri hatt lange fødsler..Hva hadde dere gjort?