Hva hadde dere gjort

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Sitter her og prøver å finne ut om vi skal gjøre noe ekstra gøy på gullet sin 12 års dag den 22 juni.
Hun elsker jo fart og spenning.
Og snuppa her maser minst en gang i uka om ikke vi kan dra til Kongeparken i sommer, så jeg tenkte at det måtte vel være den beste bursdagen for gullet. Og snuppa får sitt ønske om å få dra til Kongeparken.
I tillegg så blir det billigere da hun kommer inn gratis på sin bursdag og hun har ledsagerbevis, så en voksen kommer vel også gratis inn med henne? (har sendt mail og spurt om dette)

... Men så er det jo meg da...... Jeg er høygravid med bare 18 dager til termin den dagen. Er det så lurt å dra til en fornøyelsespark da?
Jeg skal jo selvfølgelig ikke ta noen karuseller eller noe slik, men tenker at det blir vel en litt stressende dag likevel?

Vi kunne jo selvfølgelig utsatt det til etter lillebror er født, men da blir det jo ikke på bursdagen hennes (ikke det at jeg tror hun skjønner så stor forskjell på det da), og det blir en del dyrere.

Hva hadde dere gjort jenter?
Selvfølgelig så må vi jo se an formen min, mye kan skje på de neste 3 ukene ....
Og selvfølgelig været, er ikke noe gøy om det er øs pøs.

Hvor langt er det fra sykehuset ditt da? 2 timer eller 7 timer?

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Hvor langt er det fra sykehuset ditt da? 2 timer eller 7 timer?

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Hjem til mitt sykehus i Haugesund er det ca 2.5 - 3 timer, men det avhenger av at trafikken går greit og at vi treffer akkurat på ferja.
Men det er jo sykehus i Stavanger også, som da bare er ca 30 min unna ;)

For pengene sin del, så er det nok det beste å gjøre det på bursdagen.
Men ville personlig ha gjort det etter den lille er født. Da er du selv i bedre form og kan nyte dagen med HELE familien. Ikke noe kjekt å måtte avslutte dagen pga mamma er sliten (selv om jeg er sikker på at du hadde presset deg selv til det ultimate...).
Tar dere en annen dag kan dere i tillegg tilpasse dere etter været. Er jo ingen garanti for at det er ok/fint vær på bursdagen...

For pengene sin del, så er det nok det beste å gjøre det på bursdagen.
Men ville personlig ha gjort det etter den lille er født. Da er du selv i bedre form og kan nyte dagen med HELE familien. Ikke noe kjekt å måtte avslutte dagen pga mamma er sliten (selv om jeg er sikker på at du hadde presset deg selv til det ultimate...).
Tar dere en annen dag kan dere i tillegg tilpasse dere etter været. Er jo ingen garanti for at det er ok/fint vær på bursdagen...
Vi ser det jo selvfølgelig an værmessig. Er det dårlig vær utgår det den dagen.
Jeg kommer ikke til å kjøpe billetter på nett, og ingen ting er sikkert om vi drar eller ikke før den dagen for å si det slik.
Jeg vet rett og slett ikke hva som er kjekkest for meg jeg, kan jo være at jeg er mer våken nå enn etter sjefen har ankommet :p
Kan jo være det blir lite nattesøvn på oss, og da har vi heller ikke så mye overskudd til en slik dagstur.
I tiollegg så er det mye mer stæsj å drasse med oss i en allerede så fullstappet 7 seter med en liten sjef også.
(liten plass igjen med alle seter oppslått)

Ja det kommer jo veldig ann på formen selvfølgelig ..åja mye kan forandre seg på de neste 3 ukene .. men jeg ville reist om jeg hadde følt meg bra .. og været var bra ..

når jeg er hjemme så har jeg kanskje 5-7 min til sykehuset .. men reiser jeg på sotra til min søster så har jeg plutselig 40+ min til sykehuset ..har jo ikke tenkt å sitte hjemme siste mnd for bare det ..

man kan gå 10+ på overtid også .. kan ikke slutte å bevege på seg selv om :)

så se ann formen din og du sparer litt penger ..og så får hun nok en flott bursdag om dere reiser før eller etter fødtselen :)

Ja det kommer jo veldig ann på formen selvfølgelig ..åja mye kan forandre seg på de neste 3 ukene .. men jeg ville reist om jeg hadde følt meg bra .. og været var bra ..

når jeg er hjemme så har jeg kanskje 5-7 min til sykehuset .. men reiser jeg på sotra til min søster så har jeg plutselig 40+ min til sykehuset ..har jo ikke tenkt å sitte hjemme siste mnd for bare det ..

man kan gå 10+ på overtid også .. kan ikke slutte å bevege på seg selv om :)

så se ann formen din og du sparer litt penger ..og så får hun nok en flott bursdag om dere reiser før eller etter fødtselen :)
Nei jeg har så absolutt ikke tenkt å sitte hjemme og vente på at noe skjer nå den siste tiden.
Og det er jo ikke noen fare her, det er jo et sykehus i nærheten, det blir bare mer komplisert om det skulle skje noe :p
Har selv 2 min gange til sykehuset når jeg sitter hjemme, men om vi drar inn på hytta er det 45 min kjøring.

Nei jeg har så absolutt ikke tenkt å sitte hjemme og vente på at noe skjer nå den siste tiden.
Og det er jo ikke noen fare her, det er jo et sykehus i nærheten, det blir bare mer komplisert om det skulle skje noe :p
Har selv 2 min gange til sykehuset når jeg sitter hjemme, men om vi drar inn på hytta er det 45 min kjøring.

Stavanger sykehus er sikkert fint det :P tuller :) det går sikkert bra hva dere enn velger .. men kanskje ta med deg fødebagen :)

Hvis du er i form den dagen, været er bra, du vet at du kan sitte og slappe av mye mens en annen voksen tar seg mest av aktivitetene, så tenker jeg go for it den dagen :-) Og pakk bagen med det i tiiiiiiilfelle Stavangerfødsel ;-) Og så er det jo bare å gi jenta di en liten annen oppmerksomhet på dagen hennes dersom du ikke orker før seinere på sommeren.

Se an formen når det nærmer seg.. Så reiser dere som en overraskelse hvis du er i fin form. Da får hun all fokus på seg. Kjekkere det enn å ha med en liten der alt må skje på hans premisser. Amming, bleieskift osv. Plutselig må dere gå fordi lillebror ikke vil mer.. :) neida, dere får det nok kjekt uansett.

Dessuten er jeg sikker på dere kan finne på noe som er like gøy mye nærmere .. Og så sparer dere denne turen til senere..

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Back
Topp