Er det noen "instanser" (i mangel av bedre ord) du kan snakke med? En forståelsesfull helsesøster - lege eller noe? En person med tyngde og som kan komme med fornuftige råd - jeg tenker at det må være mye tanker hos deg ift å føle en ikke klarer å gi barnet alt en tenker det trenger - og ift samvittighet.(Håper ikke jeg ilegger deg noe du ikke har, men det er hva jeg leser det utfra innleggene dine) som kan komme med innspill ift barnehage/ikke barnehage.FrittFram skrev:
Det er heller ikke sikkert du har behov for det altså - men noen ganger er det så godt å få støtte fra noen en setter høyt og stoler på når det kommer til slike avgjørelser :)
Ja legen min er helt super.. har vært jevnlig hos han siden jeg slet på det værste psykisk for ca 8 år siden.. han stoler jeg blindt på.. skal snakke med han om det ved neste time.. skal til han i slutten av mai tror jeg det er.. og ja jeg har veldig mange tanker som svirrer nå.. vil jo som sagt gjøre det som er best for sønnen min.. for blir ikke lett for meg å sende han i barnehage evt..