hva hadde dere gjort?

*Bianco*

Forumet er livet
du går hjemme grunnet sykdom men skal kanskje ,bare kanskje prøve deg i tiltak til høsten i form av jobb,skole(dette usikkert) så fikk du barnehageplass til den lille på 15 mnd til høsten ,hadde du takket ja til barnhageplass?men hvis man ikke skal i tiltak ,jobb så har man jo ikke behov for denne plassen

¨å hvis man takker ja å ikke skal ha plassen hvordan blir det da?
hva ville du gjort?

Jeg ville takket ja, men det er fordi jeg mener at ungen kan ha godt av å være litt sammen med andre barn :)

Og hvis dere takker ja, for så å si opp plassen, må dere nok betale for de neste to-tre månedene, eller til de får fylt opp plassen.

ORIGINAL: Fragle1

Jeg ville takket ja, men det er fordi jeg mener at ungen kan ha godt av å være litt sammen med andre barn :)

Og hvis dere takker ja, for så å si opp plassen, må dere nok betale for de neste to-tre månedene, eller til de får fylt opp plassen.

vi treffer jo onger hver dag så det er ikke det som er problemet[:)]

Jeg ville ha tatt plassen, selv om ungen treffer barn hver dag.
Bhg har ett pedagogisk opplegg og alt er tilrettelagt for ungene.

takk for svar[:)]

ORIGINAL: siljegulli

Jeg ville ha tatt plassen, selv om ungen treffer barn hver dag.
Bhg har ett pedagogisk opplegg og alt er tilrettelagt for ungene.

Så små barn TRENGER strengt tatt ikke et pedagogisk opplegg, det året de blir 2 derimot... Så det burde ikke ha så mye å si for avgjørelsen. Gjør det du føler blir best, hun har det selvfølgelig fint i bhg, men minst like fint hjemme også [:)]

Back
Topp