frodigkvinne
Andre møte med forumet
Om mannen deres hadde nektet dere å shoppe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleguttLillejentå
Seriøst?
Er det et problem for deg å shoppe for "kun" 1000 kr?
Da er det nok ikke mannen din som har et problem! [;)]
ORIGINAL: frodigkvinneHvis jeg kunne shoppa for 4000 i mnd hadde jeg vært overlykkelig[8D] hvis det er en god grunn til maksbeløpet som at det blir shoppa over evne eller at det er dårlig råd så skjønner jeg det. Hvis ikke synes jeg det er en fordel og bli enig sammen om hvor mye man kan bruke på seg selv hvis det er ett problem.
har ikke helt nekta meg å shoppe, men har gitt meg et maks beløp på 1000kr i uka som jeg kan bruke på shopping.... [:@][:@]
ORIGINAL: LilleguttLillejentå
Seriøst?
Er det et problem for deg å shoppe for "kun" 1000 kr?
Da er det nok ikke mannen din som har et problem! [;)]
ORIGINAL: frodigkvinne
har ikke helt nekta meg å shoppe, men har gitt meg et maks beløp på 1000kr i uka som jeg kan bruke på shopping.... [:@][:@]
ORIGINAL: kattekvinna
Enten så hadde det vært en god grunn til det (som i at eg var shopoholicer eller at vi var rakafant), eller så hadde eg gitt en lang faeeeen i ka han sa. Så lenge vi har råd til regninger og livet generelt, bruker eg mine penger på det eg vil.
ORIGINAL: Lille Vampyr
ORIGINAL: frodigkvinne
DU kødder?? Værsåsnill og si at du kødder..kjenner jeg blir rimelig irritert over at du-om du ikke kødder-tillater deg å klage på tusen kroner uka til fri disposisjon!!![>:][>:][>:][>:][>:]