hvis dere viste at et familiemedlem av dere hadde drevet med store mengder dop, salg osv,dette er snakk om masse penger på spill!!!! (henter fra utlandet). hva hadde dere gjort med dette ikke brydd dere eller tipset politiet????????????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *silly*
Kommer helt ann på! Jeg er litt pinglete så. Hvis dette hadde rammet meg på NOEN som helst måte hadde jeg bedt personen om å ikke inklkudere meg, hvos personen ikke hørte ville jeg ringt politiet! Men hvis det ikke hadde rammet meg på noen mulig måte hadde jeg bare "driti i det". Men det er meg! Jeg hadde ikke orka eller turt å bli blandet inn i noe slikt[&o]
ORIGINAL: tutti_
hvordan fikk du vite om dette forresten? har han selv fortalt deg det?
ORIGINAL: sarahsmamma
ORIGINAL: *silly*
Kommer helt ann på! Jeg er litt pinglete så. Hvis dette hadde rammet meg på NOEN som helst måte hadde jeg bedt personen om å ikke inklkudere meg, hvos personen ikke hørte ville jeg ringt politiet! Men hvis det ikke hadde rammet meg på noen mulig måte hadde jeg bare "driti i det". Men det er meg! Jeg hadde ikke orka eller turt å bli blandet inn i noe slikt[&o]
men når personen har et barn, kone og en familie rundt som blir ganske så ødelagt på grunn av dette så er det ikke lett å sitte å se på.....og har et temperamang som kunne drepe.