hva hadde dere gjort?????

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
hvis dere viste at et familiemedlem av dere hadde drevet med store mengder dop, salg osv,dette er snakk om masse penger på spill!!!! (henter fra utlandet). hva hadde dere gjort med dette ikke brydd dere eller tipset politiet????????????

Kommer helt ann på! Jeg er litt pinglete så. Hvis dette hadde rammet meg på NOEN som helst måte hadde jeg bedt personen om å ikke inklkudere meg, hvos personen ikke hørte ville jeg ringt politiet! Men hvis det ikke hadde rammet meg på noen mulig måte hadde jeg bare "driti i det". Men det er meg! Jeg hadde ikke orka eller turt å bli blandet inn i noe slikt[&o]

hmm. vet ikke hva jeg ville ha gjort, tror det kommer ann på hvem i familien det er! hvor nært det er.. du burde kanskje prøve å snakke personen ifra dette, er jo ikke bra!

ORIGINAL: *silly*

Kommer helt ann på! Jeg er litt pinglete så. Hvis dette hadde rammet meg på NOEN som helst måte hadde jeg bedt personen om å ikke inklkudere meg, hvos personen ikke hørte ville jeg ringt politiet! Men hvis det ikke hadde rammet meg på noen mulig måte hadde jeg bare "driti i det". Men det er meg! Jeg hadde ikke orka eller turt å bli blandet inn i noe slikt[&o]

men når personen har et barn, kone og en familie rundt som blir ganske så ødelagt på grunn av dette så er det ikke lett å sitte å se på.....og har et temperamang som kunne drepe.

hvordan fikk du vite om dette forresten? har han selv fortalt deg det?

men hva gjør politiet med dette, hva må de ha av opplysninger osv. og om den som ringer da vil jo ikke bli blanda inn heller for da blir det hvertfall bråk????????

tror nok jeg hadde tipset politiet. tenk så mange liv han kan ødelegge for ikke å snakke om seg selv...
bedre at han er i fengsel enn at han skal dø av overdose.

ORIGINAL: tutti_

hvordan fikk du vite om dette forresten? har han selv fortalt deg det?

dette er ganske opentlyst for oss som ser det, men han selv tror at ingen veit om det[8|] men hvordan han tror  det er ikke godt å si[&:]

ORIGINAL: sarahsmamma

ORIGINAL: *silly*

men når personen har et barn, kone og en familie rundt som blir ganske så ødelagt på grunn av dette så er det ikke lett å sitte å se på.....og har et temperamang som kunne drepe.

Hmm nei det skjønner jeg! Jeg hadde vell prøvd å snakke med kona og spurt om hun ville vært med til politoet i allefall! Men hvis denne personen hadde blitt en trussel for meg og min familie hvis jeg hadde sagt noe hadde jeg desverre ikke gjort det (vokste opp med mye skummelt og vil ALDRI være sånn redd igjen) 

vet ikke helt hvordan det fungerer. men det vil jo bli tatt opp straffesak mot han, og kanskje du må vitne i rettsak? ringe et anonymt tips kanskje? synes synd i deg, må være vanskelig.. men noe burde iallefall gjøres!

ORIGINAL: Tackoma

Hadde tipset purken tvert!

Ville tipsa purken. I tillegg til alt det de andre også har sagt om å ødelegge sitt eget, familiens og mange andres liv..for at han vil bli tatt før eller seinere e sikkert, så vil det kunne gå ut over deg også dersom purken seinere finn ut at du visste om det her men ikke sa noe..

Men det e vanskelig, det e det.

Gått til politet uten tvil!

Tenk så mange mennesker han kan ødelegge rundt seg!

også unge og kone i tillegg, nei høres ikke bra ut.

Jeg er litt for redd for min egen familie til å utsette dem for det som kan komme av ett sånt tips. Man vet jo at folk kan gjøre hva som helst når det kommer til penger!![&:]

oi...vanskelig å si..veldig lett å si at purken burde vært innblanda tvert, men så gjør det jo saken MYE verre at det faktisk er et familiemedlem[&:]
men må jo tenke på dem rundt personen også,så da er det vel mest fornuftig å ta kontakt med lovens lange arm..må jo være fullt mulig å gjøre det anonymt også?????

det spørs litt på hvordan forhold jeg hadde hatt til den personen..
men et absolutt vanskelig valg!

Uten tvil tipset politiet. Tenk på alle de kjøperene.. mye dårlig dop også.. som kan føre til overdoser osv.. mange mindreårige som kjøper osv..

Synes du gjør lurt i å tipse politiet jeg

hadde tipset politiet anonymt. hadde aldri stått fram, slike folk er jo klin galne.

Ville konfrontert personen, og gitt personen 2 uker på å gjøre opp/rydde unna "businessen" og avslutte alle "forettningsforbindelser",
med urokkelig ultimatum om å varsle poltiet etter 2 uker hvis vedkommende ikke har kuttet 100% innen den tid.

Hadde gitt personen valget mellom å kutte det ut, eller bli anmeldt av meg. hadde ikke anmeldt en vilt fremmed altså, mener hvis det hadde vært en i familien så hadde jeg gitt personen det valget. tror jeg...[8|] 
Kommer jo og litt an på hvilket familiemedlem/slekt det hadde vært.

Back
Topp