Hva hadde dere gjort...

Nøste77

Gift med forumet
...hvis plutselig deres hemmelige bursdagsvenn sto på døra
for å levere gaven? På selveste dagen.
Huset er fullt av gjester, og kakene, evnt. maten, står på bordet.

Hadde dere satt pris på det, eller ville dere følt at det var uhøflig?
Den hemmelige vennen vil bare levere gaven og si gratulerer med dagen,
så selskapet kan fortsette som planlagt [;)]

Jeg hadde elsket det, men ikke snakk om at vennen fikk lov å reise videre uten å komme inn og hilse på bursdagbarn, familie og venner og smake kake før hun reiste videre!!!

ORIGINAL: lenemor

Jeg hadde elsket det, men ikke snakk om at vennen fikk lov å reise videre uten å komme inn og hilse på bursdagbarn, familie og venner og smake kake før hun reiste videre!!!

Hørtes HELT ut som Lenemor jo! [:D]
Du er jo bare så hærlig da [:D]

signerer lenemor her ja..[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nøste77

Hørtes HELT ut som Lenemor jo! [:D]
Du er jo bare så hærlig da [:D]

takk, du er nå skjønn du også da!

Da hadde jeg nok blitt både glad og rørt - og invitert vedkommende inn på et kakestykke.[:)]

ORIGINAL: Elimor

Da hadde jeg nok blitt både glad og rørt - og invitert vedkommende inn på et kakestykke.[:)]

Må signere Elimor her[:)]

Enig med de andre her. Samtidig er det ikke så lett å se for seg at noe slikt faktisk skulle skje her jeg bor så jeg hadde sikkert blitt så paff at jeg ikke hadde tenkt klart de første minuttene[8D]

Det hadde vært en koselig overraskelse, og vedkommene hadde blitt ønsket velkommen inn.

ORIGINAL: Mibah

Enig med de andre her. Samtidig er det ikke så lett å se for seg at noe slikt faktisk skulle skje her jeg bor så jeg hadde sikkert blitt så paff at jeg ikke hadde tenkt klart de første minuttene[8D]

signerer denne[:D]

Jeg hadde syns at det var koselig!! Personen hadde nok fått kake også![:D]

jeg har jo blitt så nysgjerrig på denne tråden jeg - om du faktisk har tenkt å overraske din hemmelige venn (da håper jeg det er meg!!) eller om dette er helt hypotetisk

Er veldig spent på om det kommer noen på døra vår i helgen...[:D]

ORIGINAL: Actrine

Er veldig spent på om det kommer noen på døra vår i helgen...[:D]

Skulle ønske dere bodde litt nærmere, så kunne jeg plutselig stått på døra[:D]

Skulle gjerne plutselig stått på døra hos dere alle sammen jeg [:D]
Men den som følger med, får se
[;)]

Det hadde jo vært toppen! Jeg er litt tilhenger av at "alle skal få"[:D], så da hadde jeg bare slengt fram en ekstra stol og så hadde den hemmelige bursdagsvennen fått være med i selskapet!!

Å guuuu så gøy det hadde vært[:D][:D][:D]
Jeg hadde blitt kjempeglad og selvfølgelig hadde den hemmelige vennen fått kommet inn og spist kake[:)]

Back
Topp