Hva hadde dere gjort. Sko til en 1 åring

Mine3nydelige

Elsker forumet
Til nå har jeg brukt reima sine "votte" sko og hadde egentlig ikke planer om å kjøpe sko før han begynte å gå skikkelig
Han går kun rundt møblene hjemme. Ikke ute eller aleine inne.
Fikk vintersko til han og lurer på om jeg skal bytte de inn i vår sko..(ecco)
Har han behov for sko nå før han går.???
Han går 50% i bhg og greier fint å reise seg å gå rundt sandkasse med reima sine "sko"

tja, høres ut som han begynner å gå "any moment now". Men, noen bruker mange måneder på å lære seg å slippe.
Jeg tror kanskje jeg hadde byttet med en "tilgodelapp" sånn at du får tilpasset og riktig sko str. når du trenger sko, til våren[:)]
Lite vits å bytte i sko han kanskje ikke får brukt fordi de ikke passer når han trenger de[:)]

Barn som ikke går skal ikke bruke sko. Hadde nok bytta skoene jeg, hørt om å fått en tilgode lapp og kjøpt sko når han var begynt å gå.[:)]

Minn 1 åring har gått i flere mnd, men hun bruker også sånne tosser isteden for sko.
Hun tasser fint rundt ute med dem i barnehagen også. Hun har et par vintersko også, men syntes hun ble så stiv i beina når hun gikk med dem, siden det tross alt er litt skaft på dem, så når hun mista balansen og ramla fremover så gikk hun liksom på nesa isteden for på knærne. Med tossene blir hun mer rørlig. Tenker vi begynner med sko på henne ute isteden for tosser når det blir varmere ute sånn at hun kan bruke et par lette joggesko. [:)]

hadde reist til butikken så fort som mulig å prøvd å bytte. regner med det kan bli vanskelig nå som det er salg på sånnt desverre!

Har fått byttelapp på de der det står jeg kan få tilgode lapp innen 26 så da gjør jeg det og kjøper sko når han slipper seg skikkelig[:D]

jeg har ikke brukt sko på ungene før di kunne gå

Back
Topp