Lillu
Glad i forumet
Jeg var med på noe som jeg syns var veldig forstyrrende i helgen. var vitne til at ei dame som var høygravid drakk ei halv flaske med rødvin. Dette er ikke noe venninne av meg og jeg kjenner henne ikke så godt. Jeg fikk helt sjokk da je gså henne drikke, men følte ikke at jeg kunne si noe til henne om det. Syns dere jeg var feig? Burde jeg ha sagt noe?
Jeg følte at det ikke var min sak på noe måte fordi jeg ikke kjenner henne og jeg blir selv irritert over at folk som ikke kjenner meg begynner å fortelle meg hvordan jeg skal leve. Hun har tydeligvis bestemt seg for at dette ikke var så farlig og da er det hennes problem føler jeg.
Si hva du mener og skriv gjerne hva du hadde gjort eller sagt i en sånn situasjon.
Jeg følte at det ikke var min sak på noe måte fordi jeg ikke kjenner henne og jeg blir selv irritert over at folk som ikke kjenner meg begynner å fortelle meg hvordan jeg skal leve. Hun har tydeligvis bestemt seg for at dette ikke var så farlig og da er det hennes problem føler jeg.
Si hva du mener og skriv gjerne hva du hadde gjort eller sagt i en sånn situasjon.